eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówDostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w miejscowości Bolechowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Zabierzów: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w miejscowości Bolechowice
Numer ogłoszenia: 192370 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zabierzowie , ul. Kolejowa 15, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 012 2851562, faks 012 2851562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzeas.zabierzow.org.pl, www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w miejscowości Bolechowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w miejscowości Bolechowice Część I - dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Bolechowicach, w tym mebli, tablic magnetycznych, pracowni językowej, Część II - dostawa i montaż sprzętu komputerowego, elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Bolechowicach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 30.19.50.00-2, 39.53.10.00-3, 44.11.22.00-0, 37.53.35.00-8, 37.46.12.20-5, 39.51.54.00-9, 39.22.43.40-3, 39.11.36.00-3, 30.23.60.00-2, 30.12.11.00-4, 32.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (koncesja, zezwolenie lub licencja)-zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy na wartość, każdą o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia- Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia warunku;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej- Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1. Formularz oferty - Załącznik nr 2. 6.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 6.3. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6, nie załączenie projektu umowy do oferty nie spowoduje odrzucenia oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 FORMULARZ OFERTOWY pkt 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzaes.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Zabierzowie, ul. Kolejowa 15, 32-080 Zabierzów, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Zabierzowie, ul. Kolejowa 15, 32-080 Zabierzów, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Bolechowicach, w tym mebli, tablic magnetycznych, pracowni językowej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Bolechowicach, w tym mebli, tablic magnetycznych, pracowni językowej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 30.19.50.00-2, 39.53.10.00-3, 44.11.22.00-0, 39.22.43.40-3, 39.11.36.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Bolechowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Bolechowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 30.12.11.00-4, 30.22.36.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.