Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Wadowice: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/74/2009
Numer ogłoszenia: 192429 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/74/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Do potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany asortyment, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r.w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U z 2004 Nr 251 poz.2514 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania,( tj. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych odpowiedniej klasy, tj. zaświadczenie o wpisie do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych, deklaracja zgodności oraz stosowny certyfikat, właściwy dla zastosowanej procedury oceny zgodności -jeśli dotyczy) c) Katalogi producenta dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie oferowanych parametrów. Wykonawca winien w materiałach informacyjnych zaznaczyć oferowane parametry, podając nr pozycji określonej w tabeli Formularza ofertowego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie VI.1.2 a), składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Do oferty należy złożyć próbki dla asortymentu oferowanego w Pakiecie nr 1, poz. 1 i 2 po 1 szt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zad. pn.: Budowa źródła ciepła opartego na pompach ciepła zlokalizowanych na zrzucie ścieków z oczyszczalni ścieków w Wadowicach wraz z zabudową instalacji PV
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Remonty cząstkowe dróg gminnych, powiatowych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2025
- Prace remontowe i awaryjne na ulicach miejskich w Wadowicach w 2025 r.
- Organizacja jednodniowych wyjazdów branżowo-zawodoznawczych dla uczniów/uczennic szkół kształcenia zawodowego, branżowego i technicznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Przebudowa dróg polegająca na wykonaniu studni chłonnych wraz z instalacją kanalizacji deszczowej w m. Wadowice oraz Jaroszowice
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
- Materiały eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Okulistyki
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.