Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Warszawa: Usługa druku i oprawy broszury pt. Kalendarz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na rok 2010
Numer ogłoszenia: 192441 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku i oprawy broszury pt. Kalendarz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na rok 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji (wykonania) usługi polegającej na wydrukowaniu i oprawie zeszytowej 100 000 egzemplarzy broszury pt. Kalendarz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na rok 2010 na podstawie dostarczonego składu, wraz z dostawą nakładu do 16 Oddziałów Regionalnych i Biura Prewencji centrali KRUS (wykaz 16 Oddziałów KRUS i Biura Prewencji centrali KRUS wraz z danymi adresowymi i ilością egzemplarzy, które mają zostać dostarczone do poszczególnych jednostek, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Druk - okładka 4+4; środki 4+4; 2.Objętość - 28 stron ( 24 strony środka + okładka) 3.Nakład - 100 000 egz. 4.Środki - papier offset 100gm2 B1 5.Okładka - karton kreda 250gm2 B1 6.Format po obcięciu 235x330 mm 7.Introligatornia - broszura szyta zeszytowo drutem na dwie klamry. Dziurka [przechodząca przez wszystkie kartki o średnicy 3 mm, wykonana po środku długości zewnętrznej, w odległości 1 cm od końca krawędzi. Pakowanie - paczki po 50 egzemplarzy. Realizacja przedmiotu zamówienia: a)Wykonany nakład, spakowany w paczkach po 50 egzemplarzy, powinien być dostarczony ( według załącznika nr 2 do SIWZ) do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i Biura Prewencji Centrali KRUS w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy b)Zamawiający przekaże Wykonawcy zaakceptowane do druku materiały tj. gotowy projekt kalendarza w wersji elektronicznej, odbitki w kolorze w dniu zawarcia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 3.900,00 zł, słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych. 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.11.2009r. do godziny 8:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: NBP, numer rachunku: 40 1010 1010 0032 7418 9320 0000 z adnotacją: Wadium na usługę wydrukowania i oprawy broszury pt. Kalendarz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na rok 2010 - OP2310-202009 5.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.. 8. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 2 pkt 2 i 3 PZP., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1)posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1,2), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia ,nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 4.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 5.Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 8), 6.Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 4 do SIWZ 7.Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 8.Dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, II p. pok.201,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego poznania barier i powodów nieprzychodzenia do Centrum Nauki Kopernik przez seniorów oraz przez osoby dorosłe, które mieszkają bez dzieci.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego klasy EDR/XDR
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa oprogramowania ManageEngine Endpoint Central
- DOSTAWA LASERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH DO SKANERA LASEROWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/TP/2024/59-dzierżawa i serwis urządzeń kopiujących i drukujących II
- "Usługa utrzymania systemu wydruku centralnego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych; usługa poczty e-mail 2500 kont pocztowych, o pojemności 4TB na okres 24 miesięcy dla WSS5 "(...)"
- "Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji projektu "Rodzina w centrum Etap I"
- "Druk i dostawa publikacji książkowej na potrzeby realizacji projektu "Rodzina w centrum Etap I"
- Świadczenie usług drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania dokumentów za pomocą zintegrowanego systemu zarządzająco - monitorującego.
- Usługa drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.