To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego
z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym
Jednostki Wojskowej 2063
Numer ogłoszenia: 192441 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270822 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa osprzętu komputerowego z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063 (kod CPV: 30200000-1 wymienionych w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części: Część I zamówienia - zakup i dostawa nośników danych, Część II zamówienia - zakup i dostawa osprzętu sieciowego, Część III zamówienia - zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono załączniku nr 2 do SIWZ dla każdej z części według nazw asortymentu i warunków technicznych. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, nie używany, na gwarancji producenta, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania muszą na częściach zewnętrznych posiadać logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 4. W cenie ofertowej uwzględnić należy następujące koszty: koszt opakowań, koszt transportu, koszt ubezpieczenia oraz dostawy z wniesieniem bezpośrednio do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, na terenie Warszawy na adres ul. Stefana Banacha 2 (Jednostka Wojskowa 2063). 5. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia w więcej niż jednej dostawie dla każdej z 3 części. 6. Dostarczone wyroby (nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. 7. Wszystkie wymagane certyfikaty mają dotyczyć sprzętu w oferowanej konfiguracji. 8. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkowania i obsługi. (zwanej dalej - dokumentacją użytkownika) - zapis dotyczy pozycji sprzętu wymagającego źródła zasilania (zasilanie z sieci prądowejprąd stałyzasilanie przez USB). 9. Wykonawca w instrukcji, o której mowa w punkcie 8 wskaże lokalizację wszystkich informatycznych nośników danych. Określi również: sposób ich montażu, jakie dane są na nośniku przechowywane (dokumenty skanowane) oraz określi jak przeprowadzić odtwarzanie systemu w przypadku konieczności usunięcia informacji z dysków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa nośników danych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c. Artur Mandrak Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113296,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70614,30
Oferta z najniższą ceną: 64910,79 / Oferta z najwyższą ceną: 73959,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa osprzętu sieciowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c. Artur Mandrak Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45525,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50721,51
Oferta z najniższą ceną: 48371,30 / Oferta z najwyższą ceną: 58711,59
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPUTER GROUP PAKT - WITECKI, MARCINIAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPUTER GROUP PAKT - WITECKI, MARCINIAK" SPÓŁKA JAWNA
- Computer Group Pakt Witecki, Marciniak Sp. J., ul. Indiry Gandhi 35/ U. 11, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69017,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55864,05
Oferta z najniższą ceną: 54604,62 / Oferta z najwyższą ceną: 67005,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości" - część I
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.