Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-28
Szczecin: Dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 19254 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku przy ul. Arkońskiej 45 w Szczecinie, którego szczegółowy opis zawarty został poniżej: 1. Realizacja zamówienia od godz. 00.00 dnia 1 kwietnia 2016 r. do godz. 24.00 dnia 31 marca 2017 r. 2. Miejsce realizacji (obiekt, lokalizacja): budynek stanowiący siedzibę Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie 71-470 przy ul. Arkońskiej 45. 3. Aktualne umowy dotyczące powyższej lokalizacji : umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta ze Spółką Ecoergia Sp. z o.o. obowiązująca do dnia 31.03.2016 r. do godz. 24.00, umowa nr D I 31 10371942 05680 0 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarta z ENEA Operator Sp. z o.o., która obowiązuje do dnia 31.03.2016 r. do godz. 24.00 grupa tafyfowa C21, budynek, umowa nr D I 31 10371942 05604 0 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarta z ENEA Operator Sp. z o.o., która obowiązuje do dnia 31.03.2016 r. do godz. 24.00 grupa taryfowa C11, węzeł cieplny w budynku. 4. Kod PPE: PLENED00000590000000010108621347: nr licznika: 96864202 dostawa energii do budynku biurowego - własność Zamawiającego, miejsce dostarczania energii elektrycznej MD zaciski prądowe w złączu kablowym, w kierunku instalacji odbiorczej, szacunkowe roczne zużycie energii ok. 400 MWh (przyjęto do oceny 400 MWh rocznie), energia elektryczna musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne, moc przyłączeniowa 198 kW, zabezpieczenie przedlicznikowe 315A, IV grupa przyłączeniowa, napięcie 0,4 kV, grupa taryfowa C21, współczynnik mocy tg fi nie większy niż 0,4, energia w układzie 3 fazowym, praca w systemie całodobowym, okres rozliczeniowy jednomiesięczny, operator systemu dystrybucyjnego OSD Enea Operator Sp. z o.o. 5. Kod PPE: PLENED00000590000000010309782378: nr licznika: 7666516, dostawa energii elektrycznej do zasilania węzła cieplnego w budynku biurowym, własność Zamawiającego, miejsce dostarczania energii elektrycznej MD zaciski prądowe w złączu kablowym 2K3p, szacunkowe roczne zużycie energii ok. 1 MWh przyjęto do oceny 1 MWh rocznie, energia elektryczna musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne, moc przyłączeniowa 9 kW, zabezpieczenie przedlicznikowe 20A, V grupa przyłączeniowa, grupa taryfowa C11, energia w układzie 3 fazowym, praca w systemie całodobowym, okres rozliczeniowy dwumiesięczny, operator systemu dystrybucyjnego OSD Enea Operator Sp. z o.o. 6. Zamawiający oświadcza, że nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Energia elektryczna kupowana przez Zamawiającego zużywana będzie na własne potrzeby. 7. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna. 8. Zamawiający oświadcza, że ma zamontowane baterie dławików kompensacji mocy biernej pojemnościowej w instalacji elektrycznej obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: przeprowadzenia procedury zmiany Sprzedawcy energii elektrycznej w imieniu Zamawiającego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego po podpisaniu umowy, sprzedaży energii Zamawiającemu w MD, z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, nie później niż 1 kwietnia 2016 r, przeniesienia na Zamawiającego, w MD, własności energii, dokonywania bilansowania handlowego Zamawiającego jako Uczestnika Rynku Detalicznego (URD) dla MD, w ramach swojej jednostki grafikowej JG, bez dodatkowych kosztów, nieobciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami i obowiązkami wynikającymi z niezbilansowania, prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, przyjmowania wniosków i reklamacji Zamawiającego, rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielenia odpowiedzi na nie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji. Podane ilości są szacunkowe i nie są zobowiązujące dla Zamawiającego; w przypadku przekroczenia podanych ilości energii elektrycznej wykonawca zobowiązany jest sprzedawać energię o niezmienionych parametrach jakościowych, z zachowaniem cen z oferty, bez dodatkowych opłat. Realizacja umowy poniżej szacowanych wielkości zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego nie tworzy po stronie wykonawcy prawa do rekompensaty. Zamawiający informuje, iż wybór wykonawcy dostawy energii elektrycznej w przedmiotowym postępowaniu będzie kolejną zmianą sprzedawcy energii elektrycznej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie wymaga, by wykonawca: 1) posiadał aktualnie obowiązującą i ważną w okresie trwania umowy (co najmniej do dnia 31 marca 2017 r.) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamy dokument, wymagane na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, 2) złożył oświadczenie, że zawarł stosowną umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamy dokument, wymagane na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 2. Oświadczenie wykonawcy, że zawarł stosowną umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD. 3. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu płatności, w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, na termin nie dłuższy niż 30 dni od daty wystawienia faktury; zmiana ta będzie miała zastosowanie tylko w przypadku wyboru oferty, z zaproponowanym terminem płatności krótszym niż 30 dni, 2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT i/lub podatku akcyzowego, 3) innych zmian przepisów prawa dotyczących wprowadzenia bądź zmiany innych opłat związanych ze sprzedażą energii elektrycznej, 4) innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym, np. zmiana cennika sprzedaży energii elektrycznej wykonawcy, w związku z obniżeniem przez niego cen sprzedaży energii, 5) w razie wymiany układu rozliczeniowo-pomiarowego, zmiany mocy zasilania lub zmiany taryfy, 6) w razie wystąpienia siły wyższej, 7) w razie zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski OW NFZ
ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin
pokój 219, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arkońska 45 71-470 Szczecin pokój 219, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.