Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Katowice: Dostawy drobnego sprzętu medycznego jałowego
Numer ogłoszenia: 19256 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobnego sprzętu medycznego jałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jałowego. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 24 pakiety: 1.Cewniki do dializy otrzewnowej 2.Paski testowe do oznaczania stężenia glukozy 3.Zestawy do żywienia 4.Strzykawki (1) 5.Worki na mocz, cewniki 6.Butelki, dreny typu Redon 7.Dren do ssaka 8.Elektrody do EKG 9.Osprzęt do badań urodynamicznych 10.Zgłębniki gastrostomijne 11.Worki do żywienia pozajelitowego 12.Cewniki do odsysania 13.Łączniki do kaniul 14.Vent komorowy 15.Filtry oddechowe 16.Sterylne wkłady kontrastu - do eksploatacji automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad STELLANT CT 17.Sondy do żywienia 18.Jałowa penseta, zestaw do analgezji 19.Folia na rączki mikroskopu 20.Wziernik do otoskopu 21.Zestawy do odsysania 22.Strzykawki (2) 23.Kraniki trójdrożne 24.Worek do godzinowej zbiórki moczu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a/ oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 poz. 679 dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego,b/ katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla każdej pozycji w pakiecie - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą Pakietu i pozycji w pakiecie c/ próbki
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a. obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c. zmiany numeru katalogowego producenta, d. zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f. przedłużenia terminu płatności, g. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. h. W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewnik do dializy otrzewnowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowy cewnik Tenckhoffa do dializy otrzewnowej, rozmiar do wyboru (długość 41CM, 42CM) szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Paski testowe do oznaczania stężenia glukozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Paski testowe do oznaczania stężenia glukozy we krwi, w opakowaniach jednostkowych po 50 pasków op. (po 50 szt.) 1 200 * Wykonawca zobowiązany będzie na czas obowiązywania umowy zaopatrzyć Zamawiającego (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego) w glukometry w ilości 20 sztuk. Glukometry muszą spełniać wymagania zgodnie z załącznikiem 7-parametry techniczne glukometrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do żywienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sterylny zgłębnik do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego wykonany z miękkiego poliuretanu, z podziałką centymetrową, z prowadnicą ułatwiającą zakładanie, z linią kontrastującą w RTG, do stosowania długotrwałego ( do 6 tygodni), pakowany pojedynczo, rozmiary od CH-6 do CH-14, szt. 200 2.Sterylny zestaw do żywienia dojelitowego w wersji do pompy typu Flocare, do podłaczenia butelek 500ml i 200ml, zestaw wolny od DEHP, pakowany pojedynczo szt. 400 3.Sterylny zestaw do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej, do podłaczenia opakowania diety typu Pack, zestaw wolny od DEHP, pakowany pojedynczo szt. 300 4.Sterylny zestaw do żywienia dojelitowego do połączenia opakowania diety w butelce, wersja do podania grawitacyjnego; zestaw wolny od DEHP, pakowany pojedynczo szt. 300 5.Sterylny zestaw do żywienia dojelitowego do połączenia opakowania diety typu PACK, wersja do pompy, zestaw wolny od DEHP, pakowany pojedynczo szt. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki jednorazowe do tuberkuliny 1 ml jałowe, pakowane pojedyńczo, niepirogenne, nietoksyczne z końcówką Luer szt. 2000 2. Strzykawki jednorazowe 50 ml z gwintem, jałowe, pakowane pojedyńczo, niepirogenne, nietoksyczne z końcówką Luer Lock szt. 34000 3. Strzykawki insulinowe z osobną lub wtapianą igłą, jałowe, pakowane pojedyńczo, precyzyjnego dozowania, bezproblemowej aspiracji, maximum objętości z zabezpieczeniem przed wysunięciem tłoczka, niepirogenne, nietoksyczne, kalibrowane z końcówką Luer: U40 1 ml szt. 4000 4. Strzykawki heparynowe do pobierania gazometrii 1 ml szt. 4700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. jakość - 35
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Worki na mocz, cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worki na mocz sterylne o poj. 2000 ml szt. 2000 2.Jałowy dren T - Kehra, rozmiar do wyboru od CH 8 do CH 12 szt. 20 3.Jałowy cewnik urologiczny typu Nelaton, dwa otwory boczne, zamknięty koniec, prosta końcówka, atraumatyczny, miękki, rozmiary do wyboru: CH-4; CH-6; CH-8; CH-10; CH-12; CH-14; CH-16; CH-18 szt. 12000 4 Jałowy cewnik Foley wykonany ze 100% silikonu z sondą termiczną do pomiaru temperatury głębokiej ciała. Rozmiary od 8 Ch do 18 Ch. (Sonda nieinwazyjna, nie alergizujacy przylepiec, termistor między sondą temperatury a monitorem) szt. 200 5.Jałowy cewnik do embolektomii, rozmiar do wyboru: 2F, 3F szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Butelki, dreny typu Redon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Butelki sterylne do odsysania typu Redon 250 ml, płaskie szt. 1000 2.Dren do butelek typu Redon Ch 10 - CH 12 szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dren do ssaka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowy, elastyczny dren łączący do ssaka do odysysania pola operacyjnego 24 CH długości 210 do 240 cm (końcówka żeńsko - żeńska) szt. 5 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektrody do EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektroda do EKG jednorazowego użytku, owalna ze stałym żelem z pianki poliuretanowej o średnicy 34 x 48 mm, duża, hypoalergiczna utrzymująca się min. 24 godz. do monitorowania długotrwałego szt. 12 000 tolerancja + - 10% w rozmiarach elektrod.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. jakość - 35
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Osprzęt do badań urodynamicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dwukanałowy cewnik rektalny z balonem, 8F, silikon op. x 10szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zgłębniki gastrostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgłębnik gastrostomijny typu Flocare G tube, do długoterminowego żywienia. Rozmiary: od CH 14 do CH 20. Wykonane z miękkiego silikonu, z centymetrową podziałką, część zgłębnika w balonie z pasmem widocznym w Badaniu RTG. szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Worki do żywienia pozajelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki sterylne do żywienia pozajelitowego bez drenów 100ml - 125 ml szt. 1 000 2. Worki sterylne do żywienia pozajelitowego bez drenów 125 - 200 ml szt. 1300 3. Worki sterylne do żywienia pozajelitowego bez drenów 250 - 300 ml szt. 1 500 4.Worki sterylne do żywienia pozajelitowego bez drenów 500 ml szt. 1 500 5.Worki sterylne do żywienia pozajelitowego bez drenów 1000 ml szt. 1000 6.Worki sterylne do żywienia pozajelitowego bez drenów 2000 ml szt. 300 7.Biureta z czterema końcówkami 150 ml (biureta musi być kompatybilna z workami z poz. 1-6. szt. 370.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cewniki do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik do odsysania dróg oddechowych bez kontroli ssania z dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi i jednym centralnym, długość 40-65cm, elastyczny, miękki, atraumatyczny koniec, rozmiar CH-4, CH-5, Ch-6 szt. 22 000 2.Cewnik do odsysania dróg oddechowych bez kontroli ssania z dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi i jednym centralnym, długość 50-75cm, elastyczny, miękki, atraumatyczny koniec, rozmiar CH-8, Ch-10, Ch-12, CH-14, CH-16, CH-18 szt. 50000 3.Jałowy cewnik do odsysania dróg oddechowych z kontrolą ssania z dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi i jednym centralnym, długość 40-65cm, elastyczny, miękki, atraumatyczny koniec, rozmiary do wyboru: CH-5; CH-6; CH-8; CH-10; CH-12 szt. 20000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Łączniki do kaniul.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Łącznik o rozmiarze 3/8x3/8/3/8 szt. 20 2.Łącznik o rozmiarze 1/4x1/4 szt. 180 3.Łącznik o rozmiarze 3/8x3/8 szt. 20 4.Łącznik o rozmiarze 1/4x3/16 szt. 20 5.Łącznik o rozmiarze 1/4x3/8 szt. 80 6.Łącznik o rozmiarze 1/4x1/4x1/4 szt. 20 7.Łącznik o rozmiarze 3/8x1/2 szt. 20 8.Łącznik o rozmiarze 3/16x3/16x3/16 szt. 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Vent komorowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Vent komorowy z prowadnicą; rozmary od 10 do 18Fr (do wyboru w momencie zamówienia); długość 40cm, konektor łączący 1/4 cala, (dopuszcza się kaniule z prowadnikiem wtopionym w ścianę ventu, prowadnik elastyczny do modulowania i nadawania kształtu o dł. 38,1 cm) szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Filtry oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtr oddechowy sterylny elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz portem kapno (do aparatu do znieczuleń) dla noworodkw objętość oddechowa od 30 - 100ml, waga ok. 9g szt. 2000 2.Filtr oddechowy sterylny elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz portem kapno (do aparatu do znieczuleń) pediatryczny od 8 - 30kg, objętość oddechowa od 75-300ml, waga ok. 21g szt. 5000 3.Filtr oddechowy sterylny elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz portem kapno (do aparatu do znieczuleń) dla dzieci starszych i dla dorosłych, objętość oddechowa od 300 - 1500ml, waga ok.50g szt. 5700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sterylne wkłady kontrastu - do eksploatacji automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad STELLANT CT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do systemu Medrad Stellant CT Dual: wkład jednorazowy o pojemności 200ml x 2 szt., złącze szybkiego napełniania oraz złącze niskiego ciśnienia z trójnikiem. 1 zestaw 200 Oferowany produkt musi być produktem oryginalnym, wyprodukowanym lub rekomendowanym przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela w w urządzenia. Zamawiający dopuszcza zamienniki oryginalnych produktów z dołączonymi oświadczeniami: 1. że zaproponowany produkt wykazuje w 100% cechy produktu oryginalnego (dotyczy składu fizyko-chemicznego, reakcji i wpływu na kontakt z organizmem ludzkim oraz gwarantowanej jakości badania), 2. że oferowany produkt jest w pełni kompatybilny ze wstrzykiwaczem Medrad Stellant CT (do potwierdzenia przez producenta urządzenia lub autoryzowany serwis), 3. o możliwości i gotowości świadczenia usług serwisowych, w tym ewentualnych, nieodpłatnych napraw wstrzykiwacza i eliminacji ewentualnych usterek w ich działaniu, które powstać by mogły jako rezultat zastosowania w eksploatacji urządzenia proponowanych zamienników produktów oryginalnych, o przejęciu przez nich pełnej odpowiedzialności za stan techniczny urządzenia oraz skutki ich działania w stosunku do personelu medycznego, pacjentów oraz osób postronnych 4. o utrzymaniu pełnych praw gwarancyjnych na wstrzykiwacz (do potwierdzenia przez producenta urządzenia lub autoryzowany serwis)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sondy do żywienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sondy o długości 90-125 cm, cieniujace w RTG, skalowane, nie dające reakcji alergicznych, zakończone oliwką, bezpieczne w czasie zakładania, nie uszkadzające sluzówek, z otorami bocznymi i zatyczką, rozmiar kodowany kolorystycznie, rozmiar do wyboru: od 6 do 18 szt. 1 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Jałowa penseta, zestaw do analgezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowa penseta, jednorazowa, pakowana pojedynczo, szt. 4 000 2.Zestaw do analgezji pooperacyjnej, z otworami bocznymi na 15 mm (tolerancja +/- 10%), rozmiary do wyboru 16G; 18G szt. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Folia na rączki mikroskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Folia na rączki mikroskopu operacyjnego OPMI Pro Ergo o wymiarach 15x36 cm szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wziernik do otoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wzierniki do otoskopu, niesterylne; do wyboru w chwili zamówienia przez Zamawiającego rozmiar : 2,5 mm ( strona do ucha O 2,5mm; strona do obserwacji O 17mm ; długość 36 mm) , 4,0 mm ( strona do ucha O 4,0mm; strona do obserwacji O 17mm ; długość 30 mm) szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestawy do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do odsysania pola operacyjnego, składający się z drenu łączącego, przeźroczystego, o długości 220-250cm, rozmiar 24 CH, średnica wewnętrzna 7mm, końcówki drenu rozszerzane, przeźroczyste oraz kanka półsztywna do odsysania o długości 25cm i średnicy wewnętrznej 6mm, bez kontroli siły ssania, opakowanie podwójne zapewniające sterylność- papier/folia/papier-zeswaw nie zawiera latexu szt. 2 500 2.Kanka Yankauer półsztywna o średnicy 12F i długości 25-26cm, bez kontroli siły ssaniaz otworami bocznymi, opakowanie podwójne zapewniające sterylność, wewnętrzny worek foliowy, zewnętrznie folia/papier. szt. 100 3.Kanka Yankauer półsztywna o średnicy 16F i długości 25cm, bez kontroli siły ssaniaz otworami bocznymi, opakowanie podwójne zapewniające sterylność, wewnętrzny worek foliowy, zewnętrznie folia/papier. szt. 300 4 Kanka Yankauer półsztywna o średnicy 22F i długości 25cm, bez kontroli siły ssaniaz otworami bocznymi, opakowanie podwójne zapewniające sterylność, wewnętrzny worek foliowy, zewnętrznie folia/papier. szt. 100 5.Dren sterylny łączący do kanek Yankauer kompatybilny z kankami poz. 2,3,4 szt. 2500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Strzykawki(2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki jednorazowe 2 ml jałowe, pakowane pojedyńczo, niepirogenne, nietoksyczne z końcówką Luer, z kołnierzem zabezpieczającym przed przypadkowym wysunięciem tłoka, z kontrastującym tłokiem(kolor) op x 100szt. 2 000 2.Strzykawki jednorazowe 5 ml jałowe, pakowane pojedyńczo, niepirogenne, nietoksyczne z końcówką Luer, z kołnierzem zabezpieczającym przed przypadkowym wysunięciem tłoka, z kontrastującym tłokiem(kolor) op x 100szt. 2 000 3.Strzykawki jednorazowe 10 ml jałowe, pakowane pojedyńczo, niepirogenne, nietoksyczne z końcówką Luer, z kołnierzem zabezpieczającym przed przypadkowym wysunięciem tłoka, z kontrastującym tłokiem(kolor) op x 100szt. 1 800 4.Strzykawki jednorazowe 20 ml jałowe, pakowane pojedyńczo, niepirogenne, nietoksyczne z końcówką Luer, z kołnierzem zabezpieczającym przed przypadkowym wysunięciem tłoka, z kontrastującym tłokiem(kolor) op x 100szt. 1800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. jakość - 35
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kraniki trójdrożne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kraniki trójdrożne sterylne, pakowane pojedyńczo, odporne na pękanie, płaska powierzchnia, prosty tor przepływu w obu kierunkach, materiał pozwalający na podawanie substancji tłuszczowych i chemioterapeutyków, muszą posiadać wyczuwalny wskaźnik pozycji otwarty / zamknięty(Klik) szt. 10000 2.Kranik trójdrożny, sterylny, pakowany pojedyńczo z przedłużką 10 cm, końcówka Luer Lock szt. 9000 3.Kranik trójdrożny, sterylny, pakowany pojedyńczo z przedłuzką 7 cm, końcówka Luer Lock szt. 50 4.Przedłużaczka z gumką z końcówką nakręcaną (luer lock) T z adapterem SL szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. jakość - 35
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Worek do godzinowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worek do godzinowej zbiórki moczu w systemie zamkniętym z komorą pomiarową 200 ml , zastawka antyrefluksyjna między komorą pomiarową i workiem do zbiórki moczu oraz przy drenie. Pojemność worka 2000 ml, dren przeźroczysty, sterylny, długości minimum 100 -120 cm szt. 700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Leczenia Niepłodności - WIZK (ZP-125/2024)
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.