To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-27
Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli.
Numer ogłoszenia: 19256 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419026 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Romana Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 642 63 82, 842 50 97, faks 15 844 79 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa (gminna samorządowa jednostka organizacyjna).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna charakterystyka zadania: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt i dokonać jego rozładunku oraz wydać osobie upoważnionej pod adresem: Kuchnia przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A 2) Dostawa raz w tygodniu do godziny 8:00 rano w dni pracy Kuchni przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w ilościach jednostkowych zgłaszanych przy dostawie lub telefonicznie w dniu poprzedzającym termin dostawy. 3) Cechy dyskwalifikujące wspólne dla warzyw i owoców: pozbawione oznak niewłaściwego przechowywania i transportu, mocne zniekształcenia, oznaki choroby, gnicie, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin, oznaki wyrastania korzenia w pęd nasienny. 4) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: stwierdzenia nieświeżości dostarczanego artykułu; dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości warzyw i owoców, o nie więcej niż 20% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. 6) Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości warzyw i owoców na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym tj. zgodnie z Formularzem Cenowym Wykonawcy. 7) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8) W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany niniejszej umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane. 9) Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany: pojemniki czyste; bez obcych zapachów; powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu; artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 10) Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2010, Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 11) W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia oraz telefonicznie zgłosi reklamacje Wykonawcy. 12) W przypadku ujawnienia wad jakościowych warzyw i owoców, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie telefonicznie. 13) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. 14) W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 15) Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 16) Wykonawca po zrealizowaniu całości dostaw w danym miesiącu wystawi fakturę. 17) Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 18) Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W-Z. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU "ARTA" SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FHU "ARTA" SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
- FHU ARTA Szal, Wojtas Sp. jawna, ul. Staszica 2b/16, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14338,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8555,95
Oferta z najniższą ceną: 8555,95 / Oferta z najwyższą ceną: 11886,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych różnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie 2025
- "Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 49 w Gdańsku z podziałem na 8 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.