Ogłoszenie z dnia 2006-04-13
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Rzeszów: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, do kontaktów: inż. Józef Berkowicz, ul. Chopina, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096 lub 0605 914 251, fax 017 8666 097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze V - Albuminy ludzkie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.15.40. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy Albumin ludzkich na okres 12 miesięcy, w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych - 3 zadania częściowe. Szacunkowy koszt bez VAT: 163 290,00 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 19.05.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość zamówień w grupie 331 przekracza 750 000 euro.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze V- Kotrasty RTG. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa kontrastów RTG na okres 12 miesięcy - 6 zadań w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych. Szacunkowy koszt bez VAT: 430 300,00 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 19.05.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość zamówień w grupie 244 przekracza 750 000 zł.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze V- Kontrasty RTG doustne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy kontrastu RTG - doustnego na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. Szacunkowy koszt bez VAT: 11 400,00 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 19.05.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość zamówień w grupie 244 przekracza 750 000 euro.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze V - Płyny infuzyjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.25.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy płynów infuzyjnych na okres 12 miesięcy - Zadanie nr 2, w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. Szacunkowy koszt bez VAT:400 000,00 zł. W dniu 14.03.2006 r. przekazano ogłoszenie na dostawy płynów infyzyjnych o łacznej wartości 1 224 000,00 zł, w zadaniu nr 2 na kwotę 570 000,00 zł, do którego dodaje się 400 000,00 zł, nr referencyjny sprawy: 37822/2006. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 18.08.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość zamówień w grupie 244 przekracza 750 000 euro.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze V - Opatrunki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa opatrunków zawartych w 11 zadaniach na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych. Szacunkowy koszt bez VAT: 810 000,00 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 28.09.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość zamówień w grupie 331 przekracza 750 000 euro.
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSS.XII.255/25/06.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.15.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy albumin ludzkich na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 102765 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.15.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy albumin ludzkich - zad. 2 na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 54405 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.15.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy albumin ludzkich - zad. 3 na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 6120 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG - zad. 1 na okres 12 miesiecy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 53400 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG - zad. 2 na okres 12 miesiecy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 68800 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG - zad. 3 na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 54500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG -zad. 4 na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 70600 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG - zad. 5 na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 162600 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG - zad. 6 na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 20400 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy kontrastów RTG /doustne/ na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 11400 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 19.05.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy płynów infuzyjnych na okres 12 miesięcy - Zadanie nr 2, w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 400000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 18.08.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa opatrunków - zad. 1 na okres 12 miesięcy w ilości wyszczególnionej w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 8000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 2,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 598000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 3,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 22000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 4,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 13500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 5,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 6500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 6,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 12500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 7,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 50000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 8,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 25000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 9,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 54000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 10,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 10500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunków - zad. 11,na okres 12 miesięcy w ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 10000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 28.09.2006. 7) Data zakończenia:
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Produkty lecznicze.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.