eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GalewiceZakup koparko - ładowarki z osprzętem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Galewice: Zakup koparko - ładowarki z osprzętem
Numer ogłoszenia: 192639 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko - ładowarki z osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup koparko - ładowarki z osprzętem. 1. Koparko - ładowarka kołowa z napędem na dwie osie i z osprzętem spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym: a)fabrycznie nowa, rok produkcji 2014, b)silnik i układ napędowy: silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy min. 100 KM, chłodzony cieczą, spełniający obowiązujące wymagania norm emisji spalin, zbiornik paliwa min. 160 l, napęd na 4 koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, jazda po drogach z prędkością do 40 km/h, skrzynia biegów półautomatyczna typu z możliwością przełączenia na automat, koła jezdne przednie i tylne o różnej wielkości wyposażone w błotniki, płyn chłodzący, niezamarzający do -37oC, blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, c)układ hamulcowy ze wspomaganiem, dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, hydrauliczny wielotarczowy z dwoma pedałami i z funkcją automatycznego włączania napędu na 4 koła w trakcie hamowania, hamulec postojowy/awaryjny niezależny od hamulców zasadniczych, d)kabina spełniająca standardy konstrukcji ROPS/FOPS, wyposażona w dwoje drzwi (prawe i lewe), układ wentylacji powietrza i ogrzewania, fotel pneumatyczny (regulowany), pasy bezpieczeństwa, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, mata podłogowa, otwierana szyba tylna, uchylne szyby boczne, lusterka zewnętrzne i wewnętrzne, osłona przeciwsłoneczna, oświetlenie wnętrza kabiny, e)układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem z możliwością awaryjnego sterowania maszyną, f)układ hydrauliczny zamknięty z pompą wielotłoczkową o przepływie min. 150 l/min przy 2200 obr./min. i ciśnieniem w układzie max. 250 bar z funkcją wykrywania obciążenia, g) układ elektryczny i sygnalizacyjny: alternator, akumulator bezobsługowy, światła awaryjne (kierunkowskazy), gniazda zasilania 12V (2 zewnętrzne i 1 wewnętrzne), kierunkowskazy z funkcją samoczynnego wyłączania, pełne oświetlenie drogowe oraz robocze (w tym światło ostrzegawcze migowe), sygnał cofania, klakson, system alarmowy o usterce, h)osprzęt koparko - ładowarki: układ dźwigowy równoległy (łyżki sterowane hydraulicznie na dwóch siłownikach), przednia łyżka dzielona z lemieszem o poj. min. 1 m3, widły do palet, łyżka skarpowa o szer. 150 cm, łyżka trapezowa, łyżka o szer. 60 cm, łyżka o szer. 40 cm, ząb zrywający pazur, autopoziomowanie łyżki przedniej, amortyzacja przedniej łyżki pod ciężarem i podczas jazdy, udźwig ładowarkowy na pełnej wysokości min. 3000 kg, płynna regulacja otwarcia łyżki, ramię kopiące teleskopowe o zmiennej długości (gł. kopania do min. 5,9 m), kąt obrotu łyżki nie mniejszy niż 180 stopni, funkcja powrotu do pozycji kopania, sterowanie układem koparkowym i ładowarkowym hydraulicznie za pomocą joystika lub dźwigni, instalacja hydrauliczna do młota, blokada transportowa obrotu koparki i wysięgnika, stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne, system kompensujący drgania układu ładowarkowego, gumy na podporach, szybkozłącze mechaniczne przód i tył, i)inne wymagania: osłona lamp, osłona wału, klimatyzacja, apteczka, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, zestaw niezbędnych narzędzi (skrzynka narzędziowa), immobiliser. 2.Kosiarka bijakowa na wysięgniku do skarp i rowów do koparko - ładowarki (urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2014, gwarancja min. 12 m-cy, zasilana z linii hydraulicznej, szerokość robocza kosiarki min: 1250 mm, dwukierunkowa, sterowanie z kabiny operatora, montowana na szybkozłącze, w zestawie przewody hydrauliczne i płyta adaptacyjna do zaoferowanego modelu koparko - ładowarki). 3.Pług śnieżny ukosowany do koparko - ładowarki (urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2014, gwarancja min. 12 m-cy, zasilany z linii hydraulicznej, szerokość: min: 2900 mm wysokość pługa: 850 mm, lemiesz gumowy min. 50 mm, skręty: prawo i lewo min. 30o, sterowanie skrętami pługu z kabiny operatora, montowany na szybkozłącze, w zestawie przewody hydrauliczne i płyta adaptacyjna do zaoferowanego modelu koparko - ładowarki. Przeznaczenie: odśnieżanie dróg. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w dniu dostawy do koparko ładowarki dołączył następujące dokumenty: DTR - książkę pojazdu, książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi, certyfikat na znak bezpieczeństwa, inne wymagane przepisami prawa dokumenty. Do pozostałego sprzętu należy dołączyć gwarancję, instrukcję obsługi i certyfikat na znak bezpieczeństwa. Dokumenty te winny być opracowane w języku polskim. 5.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawca załączy opis techniczny oferowanego sprzętu. 7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 8. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i sprawny technicznie, musi spełniać europejskie normy bezpieczeństwa oraz posiadać niezbędne atesty/certyfikaty. 9.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia bez limitu motogodzin dla koparko - ładowarki liczony od dnia protokolarnego odbioru. 10.Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 11.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wykonywania przeglądów i serwisów w okresie objętym gwarancją według wytycznych producenta wraz z kosztami dojazdu w obie strony. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt oraz zapewnić jego rozładunek. 13.Wykonawca zapewni w dniu dostawy i w cenie dostawy przedmiotu zamówienia bezpłatne szkolenie osób, które będą obsługiwały koparko - ładowarkę z osprzętem w siedzibie Zamawiającego. 14.Pług śnieżny i kosiarka bijakowa winny być dostarczone w tym samym czasie co koparko - ładowarka z możliwością natychmiastowego montażu do koparko - ładowarki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 43.31.30.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe 16.31.00.00 - Kosiarki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.Zasady wnoszenia wadium: Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium w wysokości 6.000,00 złotych, powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku z adnotacją Zakup koparko - ładowarki z osprzętem na konto RBSO/Galewice 97 9256 0004 5500 0257 2000 0010. 3.Zasady zwrotu, utraty wadium. a)zgodnie z art. 46 ust. 1 i 1a ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborcze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b)zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, d)jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, e)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.2 5 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, f)zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości brutto min. 250.000,00 zł każda, polegające na dostawie fabrycznie nowej koparko - ładowarki z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również: a) formularz ofertowy- zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, b) opis techniczny koparko - ładowarki, pługa śnieżnego, kosiarki bijakowej ze zdjęciami lub folderami (min. 1 zdjęcie pługa i 1 zdjęcie kosiarki oraz 3 zdjęcia koparko - ładowarki w tym 1 dot. wnętrzna kabiny), c) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum), d) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, e) oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.galewice.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zgłoszone do dofinansowanie w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.