Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Sulechów: Remont chodnika na ulicy Zbożowej w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 192668 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika na ulicy Zbożowej w Sulechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zadania pod nazwą Remont chodnika na ulicy Zbożowej w Sulechowie, w tym: a) rozebranie: - krawężników betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej - 5,20 m; - nawierzchni chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, płyty - 79,25 m2; - nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 211,36 m2; b) wykonanie: - koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników, głębokość 30 cm - 79,25 m2; - podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm - 79,25 m2; - montażu krawężników betonowych wystających, 15x30 cm z wykonaniem ław na podsypce cementowo-piaskowej - 12,10 m; - montażu obrzeży betonowych, 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 171,90 m; - nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa-grafitowa - 79,25 m2; - nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara - 171,73 m2; c) montaż słupków do znaków drogowych, z rur stalowych fi 100 mm - 2 szt.; d) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych włazy kanałowe - 2 szt.; e) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką samochodów samowyładowczych, przy obsłudze 3 samochodów na zmianę - 240,92 m3. 2. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po dokonaniu odbioru końcowego zadania bez zastrzeżeń. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 1.4. Podwykonawcy: Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom bu-dowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa zjazdu i fragmentu drogi dojazdowej na ul. Wierzbowej w m. Czernichów
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
- Przebudowa obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Hubala 4 w Pruszkowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Rodzinna gralnia plenerowa - wiklinowy zakątek".
- Remont drogi gminnej nr 441201 K "Tarnawska Góra" w km od 0+720,90 do km 1+491,10 w miejscowości Tarnawa Dolna.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.