Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Katowice: Wybór wykonawcy usługi w zakresie :
konserwacji i napraw bieżących instalacji i urządzeń telewizji lokalnej, monitoringu zewnętrznego wraz z wyposażeniem portierni, zdalnego odczytu mediów zrealizowanych w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 192676 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, faks 032 2537128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS-Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi w zakresie : konserwacji i napraw bieżących instalacji i urządzeń telewizji lokalnej, monitoringu zewnętrznego wraz z wyposażeniem portierni, zdalnego odczytu mediów zrealizowanych w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie : konserwacji i napraw bieżących instalacji i urządzeń telewizji lokalnej, monitoringu zewnętrznego wraz z wyposażeniem portierni, zdalnego odczytu mediów, zrealizowanych w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach zgodnie z poniższym wykazem : 1. Budynki I etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy ul. St. Etienne 2 - 7a - instalacja monitoringu zewnętrznego, wyposażenia pomieszczenia portierni w urządzeń do podglądu i rejestracji w budynku St. Etienne 7a, oraz instalacji zdalnego odczytu mediów w budynkach 2-2a - 7-7a (204 lokale mieszkalne, 6 lokali użytkowych), 2. Budynki II etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy ul. St. Etienne 9 - 15a w Katowicach - instalacja monitoringu terenu wraz z rejestracją, telewizji lokalnej oraz instalacja zdalnego odczytu mediów (154 lokale mieszkalne) , 3. Budynki III etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy ul. Marcinkowskiego 2a;2b; 2c , Marcinkowskiego 4a;4b;4c , Marcinkowskiego 6a;6b;6c - instalacji zdalnego odczytu mediów ( 198 lokali mieszkalne, 4 lokale użytkowe), 4. Budynek przy ul. Obroki 43 w Katowicach - instalacja monitoringu terenu i telewizji lokalnej (50 lokali mieszkalnych). 5. Budynek przy ul. 1 - go Maja 95; 97 w Katowicach - instalacja monitoringu terenu wraz z rejestracją oraz instalacji zdalnego odczytu mediów ( 29 lokali mieszkalnych, 3 lokale użytkowe), 6. Budynek przy ul. 1 - go Maja 93a;93b;93c w Katowicach - instalacji zdalnego odczytu mediów ( 36 lokali mieszkalnych), 7. Osiedle mieszkaniowe Giszowiec - Kasztany ul. Pod Kasztanami 41 - 83 - instalacja zdalnego odczytu mediów , (200 lokali mieszkalnych , 2 lokale użytkowe.. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający w okresie trzech lat realizacji zamówienia przewiduje rozszerzenie zamówienia w związku z zakończeniem kolejnych przedsięwzięć inwestycyjno - budowlanych oraz w przypadku wystąpienia znacznego zagrożenia bezpieczeństwa i stwierdzonych dewastacji dopuszcza, po wykonaniu, na podstawie odrębnych zleceń dodatkowych instalacji monitoringu udzielenie zamówień uzupełniających przy zachowaniu analogicznych składników cenowych jak w ofercie najkorzystniejszej . 1. Szczegółowe zasady prowadzenia konserwacji i napraw bieżących wynikają bezpośrednio z wytycznych wytwórców urządzeń , dostępnych do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz postanowień umowy o konserwację . 2. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi : Sprawdzenie i ustawienie stanu zestawów antenowych i punktów monitoringu . Sprawdzenie stanu przewodów współosiowych , Sprawdzenie oporności uziemienia roboczego listew uziemiających. Oczyszczenie wewnętrzne i zewnętrzne wzmacniaczy. Usunięcie ujawnionych usterek. Sprawdzenie stanu zestawów antenowych i punktów monitoringu wraz z ich ukierunkowaniem. Sprawdzenie konstrukcji masztu oraz powleczenie śrub smarem antykorozyjnym. Kontrola stanu zabezpieczenia zestawów anten i wzmacniaczy przed kradzieżą oraz sprawdzenie szczelności wpustów z dachów przed wpływami atmosferycznymi (czynności wykonywane w cyklach rocznych poza okresem zimowym ) . Kontrola parametru sygnału wyjściowego wzmacniaczy antenowych (czynności wykonywane w cyklach kwartalnych). Sprawdzenie stanu przewodów magistrali zdalnego odczytu mediów . Sprawdzenie parametrów transmisji. Kontrola sprawności urządzeń odczytujących parametry ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 400,00 zł. należy wnieść zgodnie z zasadami zawartymi w art. 45 p.z.p. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami zawartymi w art. 46 p.z.p.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wiadczenia muszą być złożone w ofercie przez każdego z wykonawców . 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) stosowne referencje i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych , w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze i wartości . b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy z załączonymi dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : 5) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. 6) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający obligatoryjnie wykluczy oferentów, którzy nie spełniają wymagań art. 24 ust. 1 i 2 p. z. p. 7) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli : 1) oferta jest sprzeczna z ustawą lub SIWZ, 2) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji 3) oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny których nie można poprawić na podstawie art. 88 p.z.p., lub błędy w obliczeniu ceny, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu przetargowym, 6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym również o : a) zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, b) uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty,- załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 . 4. Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością (załącznik nr 4). Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będą : a) wyrok sądu powszechnego lub polubownego obciążający wykonawcę , b) odstąpienie od umowy przez zleceniodawcę z winy wykonawcy, c) zmniejszenie należnej zapłaty za realizację zlecenia jako reperkusja za nienależyte wykonanie umowy , d) zapłata kar umownych przez wykonawcę, e) inne udokumentowane kary zastosowane w stosunku do wykonawcy za nienależyte wykonanie zlecenia . 5. Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej (załącznik nr 5). 6. Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (załącznik nr 6). 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie informacji o wykonawcy we właściwym ze względu na jego siedzibę : Urzędzie Skarbowym, ZUS, Urzędzie Miasta (Gminy) a także w Banku, UZP (załącznik nr 7). 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 8 i nr 9 . 9. Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze - załącznik nr 10. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy z załączonymi dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia - załącznik nr. 11 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotą co najmniej 200 000,00 zł. w danym roku - załącznik nr 12 . 12. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki) - załącznik nr 13 . 13. Wykaz budynków z podaniem kosztu usługi w zł./m-c netto i brutto. - załącznik Nr. 15.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 14
40-019 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat ul. Krasińskiego 14 40-019 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
- Wymiana okien skośnych na poziomie -1 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.