eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźmin Wielkopolskiprzetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w I Liceum Ogólnokształcącym w Koźminie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Koźmin Wielkopolski: przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w I Liceum Ogólnokształcącym w Koźminie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 192682 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Koźminie Wielkopolskim , ul. Borecka 28, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 721 6060, faks 062 721 6060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lokozmin.itime.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w I Liceum Ogólnokształcącym w Koźminie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferent zobowiązany jest wykonać wymiany starej stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę okienną drewnianą przy użyciu własnego sprzętu, własnego materiału i własnymi siłami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VI. Opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z zastrzeżeniem pkt 4 lit a) pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zw. Z warunkiem określonym w rozdz. VI pkt 1). 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. b) dokumentu, o którym mowa w punkcie 3 - dotyczący każdego z podmiotów składających ofertę wspólną, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII i VIII muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez pełnomocnika, zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład oferty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Złożenie dokumentów w języku obcym bez tłumaczenia na język polski będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Każdy Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty te należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: -Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- (tajemnica przedsiębiorstwa - to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne i technologiczne, handlowe albo organizacyjne przedsiębiorstwa, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności). Informacje takie nie będą udostępniane innym wykonawcom. Brak takiego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda na udostępnienie treści całej oferty. Zastrzeżeniu nie podlegają informacje określone w rozdz. XV pkt 6 SIWZ. Rozdział VIII. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Informację w przedmiocie wskazania przez Wykonawcę, którą część zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia nie zamierza korzystać z podwykonawców do oferty należy załączyć przekreślony i podpisany wykaz próżny. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o akceptacji warunków załączonej umowy wg. wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ. Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lokozmin.itime.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Borecka 28, 63-720 Koźmin Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich ul. Borecka 28 63-720 Koźmin Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.