eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWykonanie USŁUGI- Odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Gorzów Wielkopolski: Wykonanie USŁUGI: - Odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
Numer ogłoszenia: 192710 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim , Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7338070, 7338083, faks 0-95 7338072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona na posdstawie odrębnych ustaw..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie USŁUGI: - Odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA: - odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, o kodach: 070280; 101103; 150102; 150107; 150202*; 150203; 160103; 160107; 160120; 160199; 160216; 160303*; 160304; 200110; 200111 określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 roku, Nr 112, poz. 1206), z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy asortyment, ilość oraz lokalizacja odpadów przeznaczonych do odbioru i unieszkodliwienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Numer postępowania OTG-ZMzr-420-08/2010..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - 1) Spełnienie warunków, o których mowa w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) posiadanie zarejestrowanej działalności w zakresie gospodarowania odpadami stanowiącymi przedmiot postępowania; 4) Posiadanie aktualnych zezwoleń (Decyzji) na zbieranie oraz transport jak również odzysk lub unieszkodliwianie odpadów objętych niniejszym postępowaniem, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku O odpadach (tekst jednolity Dz. U z 2007 roku Nr 39, poz. 251z późn. zm.), koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) Dysponowanie aktualnymi umowami z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem, lub zbierania oraz transportu w zakresie braku stosownych zezwoleń; 6) Spełnianie wymogów Ustawy z dnia 28 października 2002 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 roku Nr 199, poz. 1671 z późn. zm); 7) Wykazanie się niezbędnym doświadczeniem, tzn. udokumentowaniem należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej dwóch usług odbioru i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 PLN - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Wykonane usługi powinny obejmować podgrupy odpadów wymienionych w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 8) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 9) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10) Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia, o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 100 000,00 PLN i opłaconą polisę, ważną na cały okres realizacji umowy; 10) Spełnienie pozostałych warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do druku OFERTA. na zasadach określonych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej zapisom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ich oferty uzna za odrzucone.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale V ust. 1, pkt 4, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z określonym zakresem - w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna niż ujawniona(e) w składanych dokumentach oraz w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2) Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Al. 11 Listopada 91, wejście B, pokój Nr 13..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, wejście A, pokój Nr 2, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.