To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Rzeszów: Wykonanie warstwy kruszywa stabilizowanego cementem (z wytwórni) o wytrzymałości 2.5 MPa - grubość warstwy 20cm na inwestycji pn.: KONTYNUACJA PRZEBUDOWY DROGI KRAJOWEJ Nr 9 RADOM - BARWINEK Część 2 na odcinku od km 239+950 do km 249+238,82 Jasienica Rosielna - Iskrzynia
Numer ogłoszenia: 192717 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184789 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie warstwy kruszywa stabilizowanego cementem (z wytwórni) o wytrzymałości 2.5 MPa - grubość warstwy 20cm na inwestycji pn.: KONTYNUACJA PRZEBUDOWY DROGI KRAJOWEJ Nr 9 RADOM - BARWINEK Część 2 na odcinku od km 239+950 do km 249+238,82 Jasienica Rosielna - Iskrzynia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie warstwy kruszywa stabilizowanego cementem (z wytwórni) o wytrzymałości 2.5 MPa - grubość warstwy 20cm na inwestycji pn.: KONTYNUACJA PRZEBUDOWY DROGI KRAJOWEJ Nr 9 RADOM - BARWINEK Część 2 na odcinku od km 239+950 do km 249+238,82 Jasienica Rosielna - Iskrzynia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1483350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1483350,00
Oferta z najniższą ceną: 1483350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1483350,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne zastosowania trybu udzielenia zamówienia: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki po zaistnieniu okoliczności wskazanych w art. 67 ust 1 pkt 5 Ustawy o treści: w przypadku udzielenia, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu udzielenia zamówienia: W przedmiotowej sprawie zachodzą wszelkie okoliczności wymienione w w/w artykule wskazujące iż udzielenie zamówienia w tym trybie jest możliwe i nie będzie naruszało przepisów prawa a w szczególności ustawy Pzp., co wykazano poniżej. 1. robót budowlanych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym Umowa z Wykonawcą na wykonanie robót polegających na: KONTYNUACJA PRZEBUDOWY DROGI KRAJOWEJ Nr 9 RADOM - BARWINEK Część 2 na odcinku od km 239+950 do km 249+238,82 Jasienica Rosielna - Iskrzynia nie przewidywała wykonania stabilizacji kruszywa cementem Rm=2,5 MPa - warunek spełniony. 2. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego Wartość zamówienia dodatkowego na Wykonanie stabilizacji kruszywa cementem według Protokołu konieczności wynosi 1 483 350,00 zł (netto) co stanowi 5,09 % w stosunku do wartości realizowanego zamówienia wynoszącego 29 132 307,21 zł netto (wartość zamówienia netto z umowy nr 2811/41/2011 z dnia 12.10.2011 r.). Spełniony jest wiec w/w warunek. 3. niezbędnych do jego prawidłowego wykonania Bez wykonania dodatkowej warstwy stabilizacji kruszywa cementem podłoże gruntowe nie zostanie doprowadzone do kategorii G1 4. których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Badania gruntu przeprowadzone przed projektowaniem były wykonywane losowo i wyrywkowo. Prawdziwe określenie stanu podłoża gruntowego można było określić dopiero przystępując do wykonywani robót (wykopów). Jednocześnie należy stwierdzić że w ostatnich czasach dochodzi do dużych zmian poziomu wód gruntowych na skutek obfitych opadów deszczu - w związku z powyższym warunek jest spełniony. 5. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Proponowana warstwa stabilizacji kruszywa cementem jest w dolnej części konstrukcji nawierzchni co powoduje, że bez jej wykonania nie możliwe jest wykonanie następnych warstw - warunek spełniony. Wskazane okoliczności potwierdzają spełnienie ustawowych warunków umożliwiających udzielenie zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki internatu ZSE w Rzeszowie w 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ORAZ JAJA DO STOŁÓWKI INTERNATU ZSE W RZESZOWIE W 2025r.
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.