Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-10
Nowy Sącz: ZP.272.28.2014 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu Powiatu Nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 192721 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.28.2014 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu Powiatu Nowosądeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu Powiatu Nowosądeckiego. 1) koszulka bawełniana czarna i biała wg wizualizacji i parametrów: - model JHK TSRA 150 lub równoważny: koszulka wykonana z bawełny o gramaturze bawełny 150 g, w czarnym kolorze i czerwonym, podwójny szew przy rękawach, na ramionach i wzdłuż brzegu dolnego, brak bocznych szwów, ściągacz przy szyi wzmocniony lycrą, - ilość: 1500 szt., w tym: 750 szt. czarnych w rozmiarach: S - 250 szt., M - 250 szt., L - 200 szt., XL - 50 szt., 750 szt. białych w rozmiarach: S - 250 szt., M - 250 szt., L - 200 szt., XL - 50 szt., - nadruk w dwóch miejscach - zgodnie z proporcjami na wizualizacji: na czarnej koszulce: z przodu 4 kolory, z tyłu 1 kolor, na białej koszulce: z przodu 4 kolory, z tyłu 1 kolor, - koszulka pakowana indywidualnie w zaklejany woreczek foliowy PP przezroczysty 2) długopis metalowy wg wizualizacji i parametrów: - długopis model TESS lub równoważny: długopis aluminiowy ze srebrnymi wgłębieniami, chromowane dodatki (klip i końcówki), z wkładem niebieskim lub czarnym, długość 145 mm (? 2%), - ilość: 1000 szt. (mix kolorów), w tym: jasnozielony (najwięcej sztuk), biały, złoty, pomarańczowy, czerwony, jasnoniebieski - znakowanie: laser - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - długopisy pakowane po 100 szt. w woreczek foliowy PP przezroczysty 3) długopis plastikowy wg wizualizacji i parametrów: - długopis model Diuna Soft lub równoważny: długopis wykonany z kolorowego tworzywa ABS, po obu stronach w dolnej części korpusu antypoślizgowe kontrastujące wstawki, z wkładem niebieskim lub czarnym, wykończenia aluminiowe (przycisk odblokowujący wkład i końcówka), długość 140 mm (? 2%), - ilość: 2000 szt. (mix kolorów), w tym: czarny, ciemnoniebieski, jasnoniebieski, turkusowy, zielony (najwięcej sztuk), żółty, pomarańczowy, czerwony, - znakowanie: nadruk 1 kolor (srebrny) - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - długopisy pakowane po 100 szt. w woreczek foliowy PP przezroczysty 4) brelok metalowy jabłuszko wg wizualizacji i parametrów: - błyszczący brelok metalowy w kształcie jabłka, wymiary 43x37x5 mm (? 1%), - ilość: 1000 szt., - znakowanie: laser - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - brelok pakowany indywidualnie w pudełeczko kartonowe 5) ramka plastikowa pod tablicę rejestracyjną wg wizualizacji i parametrów: - plastikowa ramka posiadająca plastikowe sprężyny dociskowe zapobiegające drżeniu tablicy rejestracyjnej, w kolorze czarnym, wymiary ramki standardowe, - ilość: 1000 szt., - znakowanie: nadruk na stopce montażowej 4 kolory - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - stopka (listwa) w kolorze czarnym 510x20 mm (? 5%), - ramki pakowane po 100 szt. w pudełko kartonowe listwa do wykonania 6) latarka ledowa wg wizualizacji i parametrów: - latarka model V5667 lub równoważny: latarka plastikowa z kolorowym gumowym uchwytem i przezroczystym paskiem na rękę, długość latarki 145-165 mm (? 1%), przesuwany guzik włącz/wyłącz, - ilość: 500 szt. (mix kolorów), w tym: pomarańczowy, czerwony, niebieski, czarny, - znakowanie: nadruk - 1 kolor, - latarka pakowana indywidualnie w kartonik 7) breloczek 3D z pcv jednostronny wg wizualizacji i parametrów: - breloczek wykonany z soft pcv, - wymiary breloczka: długość 70 mm, szerokość 28 mm, wysokość min. 4 mm+ łańcuszek z koluszkiem, - ilość: 1800 szt., w tym: wzór 1 - 1000 szt. (czarno-zielone) i wzór 2 - 800 szt. (biało-zielone), - breloczki pakowane po 100 szt. w zaklejane woreczki foliowe wzór 1 wzór 2 8) smycz dwustronna wg wizualizacji i parametrów: - smycz wykonana z taśmy poliestrowej gładkiej o szerokości 1,5 cm, zakończona karabińczykiem metalowym, - nadruk dwustronny w pełnym kolorze wykonany techniką sublimacyjną, - ilość: 1800 szt., - smycze pakowane po 100 szt. w zaklejane woreczki foliowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec - Październik 2025"
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.