Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Strzyżów: Dostawa artykułów biurowych, czystościowych , pieluch jednorazowych z podziałem na 7 pakietów
Numer ogłoszenia: 192735 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, czystościowych , pieluch jednorazowych z podziałem na 7 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, czystościowych , pieluch jednorazowych z podziałem na pakiety: 1. Artykuły biurowe 2. Koperty RTG 3. Wkłady do drukarek 4. Środki czystości 5. Pieluszki dla noworodków 6. Pieluchomajtki dla dorosłych 7. Chusteczki nawilżane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.75.10.00 - Chusteczki jednorazowe 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą PZP. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP - załącznik nr 2, Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP - załącznik nr 3, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - załącznik nr 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w ramach załącznika nr 4 składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wraz z ofertą należy złożyć załączniki nr 2 i 4 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych, Cena 8,37 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, m. in. papier ksero, papier składanka, segregatory, markery, Dysk CD-R, zeszyty, teczki i inne w asortymencie i ilości podanej w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 37.45.33.00-1, 30.23.73.20-8, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.20.00-1, 22.85.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperty RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty RTG na klisze w rozmiarach 3x4 2400 szt, 35x43 2100 szt., 35,6x35,6 2300 szt., 20x40 3500 szt., 24x30 1300szt., 18x24 3800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkłady do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regeneracja do HP 1100* szt. 6, Regeneracja do HP 1200* szt. 8, Taśma OKI 321 szt. 40, Regeneracja do HP 1010*, HP 1020* i HP 1018* szt. 40, Toner do faxu JX 200 (PG50) model Canon szt. 2, Toner oryginalny HP 1320A, wydajność 6.000 stron szt. 5, Regeneracja do OKI 4600* szt. 4, Regeneracja do HP LJ P1005* szt. 10, Regeneracja CB 436 A* szt. 3, Tusz do BJC CANON BC02 szt. 2, Regeneracja do HP LJ P2014* szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.12-9, 30.19.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem do rąk w tubce 75 ml szt. 200, Mydło w płynie 5 l szt. 150, Papier toaletowy w dużej roli, makulaturowy, śr roli 21 cm, śr. otworu na uchwyt 6 cm, szer. papieru 95 mm szt. 850, Papier toaletowy w małych rolkach, makulaturowy, śr. rolki 10 cm, szer. papieru 90 mm szt. 4500, Płyn do mycia naczyń a 1l szt. 400, Płyn do mycia naczyń a 5l szt. 200, Płyn do szyb 1l szt. 70, Proszek do szorowania 500g szt. 650, Prześcieradło jednorazowego użytku w roli, celulozowe, białe, szer. min. 50cm, dł roli min. 80m op. 400, Reklamówki cienkie, poj. 5 kg, a 200 szt. op. 50, Ręcznik jednorazowy, składanka ZZ, makulaturowy, gofrowany, 230 x 250 mm, pudełka a 4000 listków op. 600, Ręcznik kuchenny, jednorazowy w rolce, celulozowy, szer. 230 mm, dł. roli min. 10m szt. 350, Szampon do włosów 1l szt. 15, Żel do mycia sanitariatów 1l szt. 400, Środek do kurzu spray a 250 ml szt. 12, Mleczko do stali nierdzewnej i chromowanej a 660 g szt. 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 39.51.21.00-5, 39.81.30.00-4, 39.83.00.00-9, 33.74.10.00-6, 33.76.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieluszki jednorazowe dla noworodków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe dla noworodków o wadze 2-5 kg, Pampers Newborn lub równoważne, posiadające rzepy zapewniające wielokrotne mocowanie, z warstwą wierzchnią ułatwiającą wchłanianie wolnych stolców, wykonane z materiału umożliwiającego skórze noworodka oddychanie szt. 10800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L 12000 szt, rozmiar XL 12000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Chusteczki nawilżane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki nawilżane dla noworodków, posiadające dopuszczenie do stosowania u noworodków od 1 dnia życia, op.min a 72 szt. 210 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 w 2025 roku
- Dostawa samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Strzyżowie
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Strzyżowie
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Strzyżów
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.