Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Człuchów: BUDOWA POLEGAJĄCA NA ROZBUDOWIE I NADBUDOWIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CZARNEM Z PRZYSTOSOWANIEM NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 192738 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, fax 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA POLEGAJĄCA NA ROZBUDOWIE I NADBUDOWIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CZARNEM Z PRZYSTOSOWANIEM NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Budowa budynku stajni z poddaszem użytkowym wykonanie w technologii i z materiałów tradycyjnych a) ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, b) ściany fundamentowe z pełnowymiarowych bloczków typu M6, ściany nad ziemia budynku z cegły, ściany poddasza z pustaków gazobetonowych, cegły szczelinówki lub pustaków ceramicznych, c) strop nad przyziemiem z płyt kanałowych, d) dach 1 spadowy kryty blachą trapezową T55 powlekaną, czerwoną, e) izolacje: · termiczne, · przeciwwilgociowe, · paraizolacja. f) Okna z PCV, bramy i drzwi drewniane deskowe, oraz drzwi przesuwne stalowe, g) instalacje · ciepłej wody, · wodociągowa, · wentylacyjna, · elektryczna, · kanalizacja gnojowicowa. 2) Budowa budynku administracyjno socjalnego z hipodromem wykonanie w technologii i z materiałów tradycyjnych a) ławy i stopy fundamentowe oraz słupy żelbetowe z betonu monolitycznego zbrojonego, b) ściany fundamentowe z pełnowymiarowych bloczków typu M-6, ściany nadziemia z cegły lub pustaków gazobetonowych, c) strop nad częścią administracyjno - socjalną z płyt kanałowych, d) dach 1 i 2 spadowy kryty płytami dachowymi warstwowymi typu PW 8/B-UZ, e) izolacje : · termiczne, · przeciwwilgociowe, · przeciwwodne f) okna z PCV, drzwi PCV lub aluminium oraz drewniane płytowe, brama drewniana deskowa, g) instalacje: · co i ccw · wodociągowa, · wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, · elektryczna. 3) Budowa budynku pieczarkarni z zapleczem socjalno - rehabilitacyjnym wykonanie w technologii i z materiałów tradycyjnych a) fundamenty na ławach oraz stopach fundamentowych z betonu monolitycznego zbrojonego, b) ściany fundamentowe z pełnowymiarowych bloczków typu M6. Mury pieczarkarni z cegły pełnej, pustaków betonowych natomiast zaplecza z pustaków gazobetonowych, cegły szczelinówki, pustaków ceramicznych, c) strop nad częścią socjalno - rehabilitacyjną z płyt kanałowych, d) dach 1i2 spadowy z płyt warstwowych ocieplanych poliuretanem, e) Izolacje · termiczne, · przeciwwilgociowe, · przeciw wodne. f) stolarka · okna z PCV, · drzwi z PCV, aluminium oraz drewniane deskowe, · bramy stalowe powlekane lub ocynkowane ocieplone, g) obiekt należy wyposażyć w instalacje · co i ccw, · wodociągową, · wentylację mechaniczną i grawitacyjną, · elektryczną, · technologiczną kotłowni, · technologiczną pieczarkarni. 4) Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń kuchni z montażem windy dla osób niepełnosprawnych a) dostawa i montaż dźwigu z napędem hydraulicznym dla osób niepełnosprawnych · udźwig min. 250 kg, · ilość przystanków- 4 szt, drzwi- 4 szt (wejście z zewnątrz na poziomie terenu pomiędzy przystankiem w piwnicy a parterem), · wysokość podnoszenia ok. 650 cm, · wymiary platformy 1000x1400 mm, · kolor do ustalenia, · szyb wolno stojący zewnętrzny kotwiony do podłoża, · konstrukcja nośna z profili aluminiowych, · szyb przeszklony szkłem bezpiecznym lub innym materiałem. b) przebudowa pomieszczeń kuchni · roboty rozbiórkowe, · roboty murowe, · tynki i okładziny ścienne, · roboty malarskie, · roboty posadzkowe, · stolarka drzwiowa, · wymiana grzejnika, · podjazd dla osób niepełnosprawnych. c) dostawa i montaż urządzeń kuchennych wg specyfikacji · stoły kuchenne różne - 42 szt · szafki i półki wiszące - 11 szt · szafy różne - 18 szt · regały różne - 6 szt · bemar jezdny - 2 szt · szafy i stoły chłodnicze różne- 17 szt · wózki różne - 8 szt · pojemnik na odpadki - 1 szt · młynek koloidalny - 3 szt · zmywarki różne - 3 szt · maszynka do mięsa - 1 szt · szatkownica - 1 szt · piece konwekcyjno - parowe - 2 szt · zestaw do łączenia pieców - 1 szt · okapy wyciągowe - 2 szt + 2 szt · trzon kuchenny 4 płytowy z podstawą- 2 szt · element neutralny z podstawą - 3 szt · płyta grillowa z podstawą - 1 szt · patelnia przechylna - 1 szt · kocioł warzelny - 3 szt · obieraczka - 1 szt · paleta ładunkowa - 2 szt · baseny i umywalki - 11 szt · baterie prysznicowe - 2 szt · naświetlacz jaj - 1 szt · meble biurowe - 1 kpl Miejsce realizacji zamówienia: Czarne ul. Zamkowa 19. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres min. 36 m-cy licząc od daty odbioru robót. Podział robót na etapy I etap stan surowy zamknięty obiektów 1-3, oraz całość kuchni II etap pozostałe roboty Termin wykonania zamówienia: I etap pożądany do 15.12.2007r. II etap wymagany do 30.06.2008r. Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót (załącznik nr 1), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 10). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Proponowane urządzenia muszą posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Deklaracja zgodności CE, atesty PZH itp)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 29.23.13.20 - Urządzenia chłodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze Oryginalny kod CPV: 29.84.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności Kod CPV wg słownika 2008: 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności Oryginalny kod CPV: 29.53.14.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: Ogólne warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 3) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6) 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z warunkami określonymi w punkcie XII SIWZ). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) zamawiający żąda załączenia: Pełnomocnictwa ustanowionego przez Wykonawców ubiegających się wspólnie. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w przetargu, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (np. jeden z wykonawców tworzących konsorcjum, tzw. Lider lub zupełnie odrębna osoba). Dokument ten powinien wyliczać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie i szczegółowo określać prawa i obowiązki udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie musi je podpisać. W przypadku ustanowionego pełnomocnictwa tylko do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał zawartej umowy konsorcjum, obowiązującej co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. Umowa ta musi określać: sposób współdziałania podmiotów, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji (lider, podpisujący umowę, uprawniony do podejmowania zobowiązań, składający wadium ), zasady odpowiedzialności zgodnie z art. 141 ustawy pzp (w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej - art. 366 § 1 i 2 oraz art. 369 kodeksu cywilnego - za niewykonanie zamówienia). 1) Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest załączyć dokumenty określone w punktach: 2 i 3. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2) Nie dopuszcza się umowy konsorcjum zawartej w formie przedwstępnej oraz umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 3) Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Lider. 4) Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje odrzucenie oferty podmiotów występujących wspólnie. 7. Dokumentów potwierdzających, uprawnienia osób podpisujących ofertę lub posiadających umocowanie do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie). 8. Wykazu osób i podmiotów (załącznik nr 7), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załączając w szczególności uprawnienia osób przewidzianych do kierowania poszczególnymi robotami oraz dołączając informację o zatrudnieniu podwykonawców- (załącznik nr 8). 9. W zakresie przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć proponowany harmonogram robót (załącznik nr 5), specyfikację cenową (załącznik nr 4), kosztorys ofertowy oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty (dotyczy urządzeń) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Deklaracja zgodności CE, atesty PZH itp.) oraz dołączając rysunki (prospekty), fotografie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Człuchowski 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 Pokój nr 205 (Sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiat Człuchowski 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 Pokój nr 205 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku biurowym Urzędu Miejskiego w Człuchowie, szalecie miejskim oraz budynku dworca
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie oraz w budynku Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Człuchowie
- Usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży sanitarnej i pogotowia sanitarnego w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w latach 2024-2027
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Budowa chodnika na drodze krajowej nr 35 w m. Mokrzeszów
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.