Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Gdynia: roboty ogólnobudowlane w tym wymiana stolarki okiennej
i drzwiowej w Jednostkach Wojskowych.
Numer ogłoszenia: 192751 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty ogólnobudowlane w tym wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostkach Wojskowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane w tym wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostkach Wojskowych. Wartośc zamówienia nie przekracza progów unijnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 zamówienia o podobnym charakterze i wartością nie mniejszej niż wartość złożonej oferty poparte referencjami od poprzednio Zamawiających, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 4. Dysponują niezbędna ilością zatrudnionych pracowników do wykonania zamówienia. 5. Zatrudniają majstra budowlanego jako kierownika robót z uprawnieniami zawodowymi, który należy do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający oceniał będzie spełnieni warunków metoda spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca oraz podwykonawcy, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzyć część zamówienia podwykonawcom, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (zaświadczenia składają wszystkie podmioty występujące w ofercie tj. Wykonawcy, podwykonawcy oraz podmioty tworzące konsorcja), -kserokopie uprawnień dla majstra branży budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby inżynierów Budownictwa, -oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z placem budowy podpisane przez uprawnionego Kierownika WAK oraz że wykonał pomiar okien, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, dwóch robót o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia popartych referencjami i kserokopią protokołu odbioru końcowego tych robót - załącznik nr 15 do SIWZ, -kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów jakie Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia, wykaz zatrudnionych pracowników z określeniem specjalizacji, -w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rzigdynia.mil.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, II piętro, pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty ogólnobudowlane - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej w budynku biurowo - sztabowym nr 30/8636 położonym w Rozewiu - załącznik nr 3 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej w budynku biurowo - sztabowym nr 30/8636 położonym w Rozewiu - załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty ogólnobudowlane - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej w budynku biurowo - sztabowym nr 55/4101 na terenie Portu Wojennego w Helu - załącznik nr 4 do SIWZ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej w budynku biurowo - sztabowym nr 55/4101 na terenie Portu Wojennego w Helu - załącznik nr 4 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej - budynek koszarowy nr 130 Pruszcz Gdański - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej - budynek koszarowy nr 130 Pruszcz Gdański - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej - budynek koszarowy nr 135 Pruszcz Gdański - załącznik nr 6 do SIWZ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej - budynek koszarowy nr 135 Pruszcz Gdański - załącznik nr 6 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki budowlanej - budynek biurowy nr 1/587 Człuchów - załącznik nr 7 do SIWZ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki budowlanej - budynek biurowy nr 1/587 Człuchów - załącznik nr 7 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki budowlanej - budynek koszarowy nr 1/4635 Nowy Dwór Wejherowski - załącznik nr 8 do SIWZ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki budowlanej - budynek koszarowy nr 1/4635 Nowy Dwór Wejherowski - załącznik nr 8 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki budowlanej w budynkach nr 399/3, nr 1393/3 i nr 1331/1 w Gdańsku - załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki budowlanej w budynkach nr 399/3, nr 1393/3 i nr 1331/1 w Gdańsku - załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej w budynkach nr 31/6033 i nr 34/6033 w JW 4651 Gdynia - załącznik nr 12 do SIWZ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej w budynkach nr 31/6033 i nr 34/6033 w JW 4651 Gdynia - załącznik nr 12 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 11/4108 w JW 1479 Gdynia - załącznik nr 13 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 11/4108 w JW 1479 Gdynia - załącznik nr 13 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 5/1658 w JW 1889 Lębork - załącznik nr 14 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 5/1658 w JW 1889 Lębork - załącznik nr 14 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
- Wykonanie badań ferromagnetycznych wraz z oczyszczeniem dna z przeszkód na rzece Elbląg na odcinku P2 - Port w ramach projektu inwestycyjnego pn. Budowa drogi wodnej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gd
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Wyk. rob. bud. dla zad. pn: "Dostosowanie SP. Nr 34 z Oddz. Int. im. Leonida Teligi w Gdyni wraz z zagospod. terenu, inf. tech. i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z niep."
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.