Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Słupsk: Przebudowa drogi gminnej oraz sieci i urządzeń elektroenergetycznych w Bydlinie (dojazd do lasu - działka nr 30) - Gmina Słupsk
Numer ogłoszenia: 192763 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej oraz sieci i urządzeń elektroenergetycznych w Bydlinie (dojazd do lasu - działka nr 30) - Gmina Słupsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest przebudowa drogi gminnej oraz sieci i urządzeń elektroenergetycznych w Bydlinie (dojazd do lasu - działka nr 30) - Gmina Słupsk: 1) UWAGA! W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia należy przyjąć do wyceny odcinek drogi od km 0+120 do km 0+500 (załączony przedmiar zawiera zaktualizowany odcinek), 2) Budowa drogi asfaltowej (pow. ok 2 000 m2), a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym - 0,38 km, b) Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych grubości 4cm - 7,00 m2, c) Rozbiórka mechaniczna podbudowy z kruszywa grubości 15 cm - 7,00 m2, d) Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46 - 55cm - 12 szt., e) Koryta o głębokości 30 cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI - 2 007,00 m2, f) Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi lub chwytakowymi z bezpośrednim przerzutem gruntu uzyskanego z ukopu kat. gruntu III-VI - 70,00 m3, g) Podbudowy pomocnicze z kruszywa z rozbiórki istniejącej nawierzchni z żużla - warstwa górna: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (materiał na podbudowę zasadniczą z odzysku - nie należy kalkulować ceny materiału w kosztach wykonania podbudowy) - 1 771,00 m2, h) Podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 - warstwa dolna: grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1 681,00 m2, i) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 i pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (pod ściek) - 53,00 m2, j) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 i pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (pod progi zwalniające) - 37,00 m2, k) Krawężniki betonowe bez ław leżące o wymiarach 15 x 30 cm ułożyć na podsypce cementowo - piaskowej od km 0+482 do km 0+500 - na długości 21,00 m, l) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 cm, z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo - piaskowej - 280,00 m, m) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 12 x 25 cm, z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo - piaskowej - 380,00 m, n) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (ściek przykrawężnikowy) - 53,00 m2, o) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (progi zwalniające) - 37,00 m2, p) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej z bitumu - 170,00 m2, q) Skropienie nawierzchni emulsją kationową w ilości 0,5 kg/m2 - 1 887,00 m2, r) Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych 0/16 - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 1 705,00 m2, s) Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych 0/12,8 - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 1 887,00 m2, t) Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych o objętości betonu w jednym miejscu od 0,1 do 0,2 m3 - 8,00 m2, u) Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - warstwa dolna: grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 120,00 m2, v) W km 0+313,00 nawierzchnię zjazdu należy skalkulować jako wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 15 cm, w) Wywóz materiału z wycinki i karczowania drzew należy skalkulować na odległość do 3 km, x) Ręczne wykonanie siewem trawników dywanowych w terenie płaskim w gruncie kategorii III - 1 000,00 m2, y) Zamawiający nie przewiduje umocnienia muru betonowego biegnącego wzdłuż drogi. 3) Przebudowa sieci i urządzeń elektroenergetycznych: a) Przełożenie istniejących kabli elektroenergetycznych: - Ręczne wykopanie rowów dla kabli (szerokość dna wykopu do 0,4 m; głębokość rowu do 0,8 m; kategoria gruntu III) - odsłonięcie kabla - 172,00 m, - Demontaż - ręczne wyciągnięcie w rowach kablowych kabli wielożyłowych o masie do 1 kg/m - 172,00 m, - Ręczne zasypywanie rowów dla kabli (szerokość dna wykopu do 0,4 m; głębokość rowu do 0,8 m; kategoria gruntu III) - 172,00 m, - Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami (grunt sypki kat. I-III) - 55,50 m3, - Wytyczenie geodezyjne nowej trasy kabla - 1,00 kpl., - Ręczne wykopanie rowów dla kabli (szerokość dna wykopu do 0,4 m; głębokość rowu do 0,8 m; kategoria gruntu III) - 172,00 m, - Nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego o szerokości do 0,4 m - 344,00 m, - Układanie ręczne w rowach kablowych kabli wielożyłowych o masie do 1 kg/m - 172,00 m, - Układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm (rura dwudzielna PS 110) - 23 m, - Badanie linii kablowej nn i sterowniczej (kabel nn do 4 żył) - 5,00 odcinków, - Ręczne zasypywanie rowów dla kabli (szerokość dna wykopu do 0,4 m; głębokość rowu do 0,8 m; kategoria gruntu III) - 172,00 m, - Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami (grunt sypki kat. I-III) - 55,50 m3, - Geodezyjna powykonawcza inwentaryzacja zabudowanych urządzeń - 1,00 kpl., - Dopuszczenie do robót przez operatora sieci - 1,00 kpl., b) Przedłużenie istniejących przepustów: - Ręczne wykopanie rowów dla kabli (szerokość dna wykopu do 0,4 m; głębokość rowu do 0,8 m; kategoria gruntu III) - odkopanie kabla - 22,00 m, - Układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy do 160 mm (rura PS 160) - 2,00 m, - Układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm (rura PS 110) - 20,00 m, - Układanie ręczne w rurach osłonowych kabli wielożyłowych o masie do 1 kg/m - 22,00 m, - Nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego o szerokości do 0,4 m - 22,00 m, - Ręczne zasypywanie rowów dla kabli (szerokość dna wykopu do 0,4 m; głębokość rowu do 0,8 m; kategoria gruntu III) - 22,00 m, - Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami (grunt sypki kat. I-III) - 7,05 m3, - Geodezyjna powykonawcza inwentaryzacja zabudowanych urządzeń - 1,00 kpl., - Dopuszczenie do robót przez operatora sieci - 1,00 kpl., 4) opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy, 5) Zamawiający informuje, że opłaty administracyjne związane z wycinką drzew nie obciążą Wykonawcy. 2. Zamawiający informuje, że w związku ze zmianą procedury uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozostałych decyzji administracyjnych w trybie -specustawy drogowej- będzie dysponował niezbędnymi pozwoleniami i przed rozpoczęciem robót zostaną one przekazane wybranemu Wykonawcy. W przypadku opóźnienia w uzyskaniu wymaganych zezwoleń Zamawiający umożliwi (po uzgodnieniu z Wykonawcą) dostosowanie (przedłużenie) terminu wykonania na tej podstawie. 3. Zamawiający potwierdza, że dysponuje nieruchomością na cele budowlane na całym obszarze realizacji zadania. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej projekt budowlany, MPZP, ZUDP, uzgodnienia z ENERGA S.A., badania geotechniczne oraz przedmiary robót dla każdej z branż, która razem stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5, należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadanie lub dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj.: wykonanie w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty (tj.: odrębne umowy lub zlecenia) budowlane w branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg asfaltowych o powierzchni co najmniej 2 000 m2 każda. 2. Obowiązek złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Złożenie stosownych oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kalkulacja uproszczona na każde zadanie (ze względu na rozliczenie ryczłtowe nie będzie brać udziału w ocenie ofert).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej (zgodnie z § 2 wzoru umowy - zał. nr 8 do SIWZ), b) opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego, c) wad i braków w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, d) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, e) zmian dokumentacji wynikającej z inicjatywy Zamawiającego lub okoliczności które uniemożliwiają należyte wykonanie przedmiotu umowy, f) zawieszenia robót przez Zamawiającego, g) niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, 2) zmianę wynagrodzenia: a) w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy lub zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych, b) o wartość robót nie wykonanych, a ujętych w cenie zaoferowanej przez Wykonawcę, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, 3) zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom z zastrzeżeniem § 8 wzoru umowy, 4) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę, 5) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron. 2. W zakresie zmiany wynagrodzenia dotyczącego robót zamiennych Zamawiający dopuszcza taką możliwość jeżeli wartość tych robót nie przekroczy ceny ryczałtowej zaoferowanej przez Wykonawcę i ujętej w umowie. W przypadku potrzeby zrealizowania robót zamiennych znacznie przekraczających po zmianach cenę ryczałtową zamówienia Zamawiający ograniczy pierwotny zakres prac podlegający zmianom wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. Natomiast nowe (zamienne) prace zleci w ramach robót dodatkowych, które będą realizowane odrębnym zamówieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania dostępami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostawą licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy - 106/TP/2024
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.