eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaRemont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica wraz z opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Kobylnica: Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica wraz z opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej.
Numer ogłoszenia: 192806 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kobylnicy , ul. Główna 1C/1, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842 90 61, faks 059 842 90 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica wraz z opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. remontu i przebudowy świetlicy wiejskiej w Płaszewie na terenie Gminy Kobylnica wraz z opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej. 3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmują a) remont dachu wraz z wymianą pokrycia i utylizacją eternitu, b) wykonanie ocieplenia i elewacji budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, c) wykonanie kotłowni olejowej wraz z przebudową instalacji. c.o, d) wykonanie instalacji teleinformatycznej i alarmowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej, e) remont pomieszczeń świetlicy wraz z wykonaniem antresoli i wydzieleniem: - pracowni komputerowej, - pomieszczenia wielofunkcyjnego na wykonanej antresoli, - szatni, - wiatrołapu, 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej przedmiary robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej (certyfikat), zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 roki Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysiecy zł. 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące remontów, rozbudowy i przebudowy budynków użyteczności publicznej, każda o wartości min. 300 000 zł brutto, 2) dysponuje lub będzie dysponował, następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które są członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją zamówienia na kwotę min 200 000 zł, 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: wykonawca przedstawi informację z banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ. 5.3.3 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 5.4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie ( wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i 24 ust 1i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych dot. remontów, rozbudowy i przebudowy budynków użyteczności publicznej, każda o wartości min. 300 000 zł brutto, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 1 SIWZ, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 1 SIWZ, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ, 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją zamówienia, na kwotę min 200 000 zł, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 3 SIWZ 10) informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 4 SIWZ 11) decyzja lub inny dokument wydany przez właściwy organ, zatwierdzający program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, powstającymi w wyniku prowadzenia prac remontowo- budowlanych, 12) kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu i wg pozycji załączonych przedmiarów robót. 13) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis) 6.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.3 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury, ul. Główna 1c/1, 76-251 Kobylnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury, ul. Główna 1c/1, 76-251 Kobylnica, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.