Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Łapy: Dostawa trocin
Numer ogłoszenia: 19280 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej w Łapach, ul. Polna 19A, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152838, fax 085 7152838.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.lapy.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12000 metrów przestrzennych trocin do celów energetycznych na sezon grzewczy 2008/2009 zgodnie z harmonogramem dostaw i płatności zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.17.00.00 - Trociny Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.71.00 - Trociny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium: 5000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJA WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 2) AKTUALNA INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO W ZAKRESIE OKREŚLONYM W ART. 24 UST. 1 USTAWY, WYSTAWIONA NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT. 3) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZEDU SKARBOWEGO POTWIERDZAJACE NIEZALEGANIE WYKONAWCY Z OPŁACANIEM PODATKÓW, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT. 4) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO POTWIERDZAJACE NIEZALEGANIE WYKONAWCY Z OPŁACANIEM SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE I SPOŁECZNE, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT. 5) OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTEPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyki Cieplnej 18-100 Łapy ul. Polna 19A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Energetyki Cieplnej 18-100 Łapy ul. Polna 19A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Remont korytarza w Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach.
- Przebudowa dróg gminnych w Gminie Łapy (ul. Słonecznej, ul. Tęczowej, ul. Żabiej i ul. Głuchej w Łapach oraz ul. Spokojnej w Uhowie)
więcej: przetargi w Łapach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.