eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczModernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla pomieszczenia kuchni (etap I) w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Bydgoszcz: Modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla pomieszczenia kuchni (etap I) w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 192821 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia" , ul. Łomżyńska 54, 85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3654200, 3654207, faks 0-52 3612228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla pomieszczenia kuchni (etap I) w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla pomieszczenia kuchni (etap I) w Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy. Zakres robót, opis techniczny przedmiotu zamówienia i określenie technologii wykonania określa dokumentacja techniczna (projekt), stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, a przedmiot niniejszego zamówienia szczegółowo został określony w załączniku nr 3 do SIWZ (dotyczy wyłącznie etapu I). SIWZ jak i pozostałe (w tym w/w) załączniki dostepne są na stronie internetowej zamawiającego - http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj., którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iz w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, - wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (przedmiar robót) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, - oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty, o których mowa w pkt 3 muszą potwierdzać posiadanie przez wykonawcę uprawnień właściwych do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, - dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - informację finansową określającą obroty, zobowiązania, należności za 2008 rok, a w przypadku, gdy wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w 2009 r. należy podać za ten okres wg załącznika nr 4 do SIWZ lub informację banku bądź spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, których wynik finansowy nie zamyka się stratą, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz uprawnień tych osób - załącznik nr 5 do SIWZ, - wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca - załącznik nr 6 do SIWZ, - oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej oraz do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych wraz z oryginałami lub poświadczonymi przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopiami zaświadczeń o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ; - podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy na realizację zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. Gwarancja na przedmiot umowy wynosi nie mniej, niż 60 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iz w/w warunki wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej - Promień Życia; 85 - 863 Bydgoszcz ul.Łomżyńska 54 (pokój nr 5) w godzinach urzędowania (tel. 052 3654207).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej - Promień Życia; 85 - 863 Bydgoszcz ul.Łomżyńska 54 (pokój nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.12.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.