eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa przejścia przez m. Polanów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 205 i Nr 206

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Koszalin: Przebudowa przejścia przez m. Polanów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 205 i Nr 206
Numer ogłoszenia: 192830 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przejścia przez m. Polanów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 205 i Nr 206.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na modernizacji ulic Koszalińskiej, Bobolickiej, Wolności i Sławieńskiej w m. Polanów na dług. około 3 km. W ramach modernizacji należy wykonać przebudowę skrzyżowań; ulicy Bobolickiej z ulicą Zacisze, ulicy Bobolickiej z ulicą Kolejową oraz ulicy Wolności z ulicą Sławieńską na zwykłe skanalizowane natomiast skrzyżowanie ulic Koszalińskiej, Bobolickiej i Wolności na małe rondo, korektę łuku na skrzyżowaniu ulicy Wolności z ulicą Partyzantów, budowę zatok autobusowych i miejsc postojowych, wykonanie zjazdów i chodników, budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, usunięcie kolizji z istniejącą siecią energetyczną i oświetlenia ulicznego, oznakowanie pionowe i poziome oraz roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomach od III do V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 280.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 70 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: 1 000 000 PLN. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 4) Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym odpowiednim pod względem: a) kwalifikacji: - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg do kierowania robotami budowlanymi (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); - Kierownik robót kanalizacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); - Kierownik robót energetycznych - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); b) doświadczenia zawodowego: - Kierownik budowy - pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia min. 5 lat pracy; - Kierownik robót kanalizacyjnych - pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia min. 3 lat pracy; - Kierownik robót energetycznych - pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia min. 3 lat pracy; Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 5) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym: - wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 60 Mg/h - min. 1 szt. - rozściełacz z elektronicznym sterowaniem - min. 1 szt. - zestaw walców do zagęszczania nawierzchni - min. 1 kpl. - szczotka mechaniczna - min. 1 szt. - skrapiarka do bitumu - min. 1 szt. - koparka o poj. min. 0,6m3 - min. 1 szt. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 6) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał należycie roboty budowlane: a) polegające na remoncie lub przebudowie ulic wraz z chodnikami oraz ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej długości min. 1 km. b) polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej o łącznej długości min. 1 km. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 2 SIWZ. Dokument ten musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców składających wspólną ofertę. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, to: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. b), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument, o którym mowa w pkt. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio jak w pkt. c). e) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie. a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 000 000 PLN; 3. Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) Informacje o kluczowym personelu Wykonawcy - wypełniony Formularz Nr 3 SIWZ b) Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych Kierownika Budowy, Kierownika robót kanalizacyjnych oraz Kierownika robót energetycznych poprzez załączenie kopii stosownych uprawnień budowlanych i kopii aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Potencjał techniczny - na potwierdzenie dysponowania urządzeniami i sprzętem wymienionym w pkt 5) warunków udziału - składane jest oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 5. Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia : a) Informacje o wykonanych robotach budowlanych - wypełniony Formularz Nr 4 SIWZ b) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31 pokój nr 19. Koszt specyfikacji 850,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:45, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przy udziale funduszy Unii Europejskiej i ze środków samorządowych Województwa. Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.