eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówModernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków miasta Żyrardowa; Etap IIId - założenie ewidencji budynków i lokali oraz weryfikacja użytków gruntowych i klas gruntów dla obrębu nr 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Żyrardów: Modernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków miasta Żyrardowa; Etap IIId - założenie ewidencji budynków i lokali oraz weryfikacja użytków gruntowych i klas gruntów dla obrębu nr 7
Numer ogłoszenia: 192839 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax 046 8552021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków miasta Żyrardowa; Etap IIId - założenie ewidencji budynków i lokali oraz weryfikacja użytków gruntowych i klas gruntów dla obrębu nr 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków miasta Żyrardowa; Etap IIId - założenie ewidencji budynków i lokali oraz weryfikacja użytków gruntowych i klas gruntów dla obrębu nr 7, które obejmuje: Zadanie nr 1 - opracowanie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali oraz zmienionych konturów użytków gruntowych w obszarze terenów zabudowanych dla obrębu nr 7, Zadanie nr 2 - opracowanie danych ewidencyjnych zmienionych, pozostałych użytków gruntowych i konturów klasyfikacji gleboznawczej, wyłożenie projektu operatu ewidencyjnego w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali oraz zmienionych konturów użytków gruntowych i klas dla obrębu nr 7 zachowaniem procedury postępowania określonej w art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005r. nr 240, poz. 2027 z późn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1900,00 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Skierniewice o/Żyrardów Nr 25 9297 0005 0447 7727 2040 0103. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), należy złożyć w formie oryginału w kasie w siedzibie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dowód wpłaty wadium musi być zamieszczony za zewnątrz koperty. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: upływie terminu związania ofertą, zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Oferenta: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania,którego oferta została odrzucona. Wadium Oferenta, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Oferent: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), przyjmują warunki określone w SIWZ i wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W składanej ofercie należy przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie przez Oferenta wymaganych warunków. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ), wraz z oświadczeniem, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej 3 (trzy) zamówienia o podobnym charakterze) dostaw/usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw/usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi te zostały wykonane należycie (wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Oświadczenie, że umowa zostanie podpisana bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (wzór umowy), złożone na formularzu ofertowym. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. Postanowienie odpowiedniego organu wykonawcy o możliwości zaciągania zobowiązań, (jeśli jest wymagane przez odpowiednie przepisy prawa, umowę bądź statut Wykonawcy). W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania umowy (jeżeli jest ono wymagane). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.5, 4.6, 4.7 i 4.8 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.11 lub pkt 4.5 SIWZ - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość zaoferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego [złożone na formularzu ofertowym]. Dla ofert składanych wspólnie (konsorcjum) na podstawie art. 23 Ustawy Pzp obowiązkowo należy przedstawić: dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców), wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, że w przypadku pozyskania zamówienia, (jeżeli nie była dołączona do oferty) przedstawią Umowę konsorcjum potwierdzoną przez notariusza w której: czas trwania umowy nie może być krótszy niż okres rękojmi i gwarancji, zostanie określony zakres i rodzaj odpowiedzialności uczestników za złożoną ofertę, wykonywanie zamówienia i zobowiązania gwarancyjne - odpowiedzialność solidarna, zakazane zostanie dokonywanie zmian umowy bez zgody Zamawiającego dokumenty wymienione w pkt 4.1, 4.2, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 4.13 SIWZ każdy z członków konsorcjum składa osobno( jako załączniki do oferty), pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4.3, 4.11, 4.14, 4.15, 4.16 SIWZ, muszą być złożone łącznie. Na uczestnikach konsorcjum spoczywa solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zasady odpowiedzialności solidarnej - zgodnie z art.366 § 1. Kodeksu cywilnego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego: ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 15:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Powiat Żyrardowski, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.