To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Częstochowa: Dostawy obuwia strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej
Numer ogłoszenia: 192840 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96092 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy obuwia strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: butów strażackich skórzanych Typ C (buty sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do nóg użytkownika), botków ocieplanych męskich, półbutów służbowych, obuwia koszarowego i butów dla kadry dowódczo-sztabowej w następujących ilościach: ZADANIE A Buty strażackie skórzane Typ C (buty sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do nóg użytkownika) 70 par, ZADANIE B Botki ocieplane męskie 80 par, ZADANIE C Półbuty służbowe 80 par, ZADANIE D Obuwie koszarowe 60 par, ZADANIE E Buty dla kadry dowódczo-sztabowej 12 par. 2. Rozmiary poszczególnych par butów: butów strażackich skórzanych Typ C, botków ocieplanych męskich, półbutów służbowych, obuwia koszarowego i butów dla kadry dowódczo-sztabowej zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 01.08.2011 r. 3. Postępowanie podzielone jest na 5 zadań oznaczone literowo A, B, C, D, E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego zadania stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami 1A, 1B, 1C, 1D, 1E (opis przedmiotu zamówienia). 4. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4, poz. 25). - Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 ze zm.) 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E. 6. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące. 7. Oznaczenie wg CPV: 18800000 - 7, 18815100 - 6, 18831000 - 3. 8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 10. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 11. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.). 12. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 13. Każda para obuwia zapakowana w tekturowe pudełku oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem. 14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.51.00-6, 18.83.10.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa butów strażackich skórzanych Typ C ( buty sznurowane z systemem wiązań zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do nóg użytkownika)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX Biuro Handlowe Mariusz Przybytniak, ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20034,00
Oferta z najniższą ceną: 19580,40 / Oferta z najwyższą ceną: 53071,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa botków ocieplanych męskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
- Spółdzielnia Pracy Wyrobów Skórzanych im. Jana Kilińskiego, ul. Hutnicza 47, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7516,80
Oferta z najniższą ceną: 7516,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9417,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa półbutów służbowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GREGOR S.A., ul. Tczewska 1A, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5702,40
Oferta z najniższą ceną: 5702,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5961,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa obuwia koszarowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GREGOR S.A., ul. Tczewska 1A, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4860,00
Oferta z najniższą ceną: 4860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5022,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa butów dla kadry dowódczo-sztabowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GREGOR S.A., ul. Tczewska 1A, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 933,12
Oferta z najniższą ceną: 933,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.