Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Biłgoraj: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji budynku O/ZUS przy ul. Kościuszki 103
Numer ogłoszenia: 192860 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881200, 6881209, faks 084 6866974.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji budynku O/ZUS przy ul. Kościuszki 103.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji budynku O/ZUS przy ul. Kościuszki 103. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -malowanie farbami emulsyjnymi silikatowymi tynków nakrapianych z gruntowaniem powierzchni ścian w ilości 1.635,84 m2, -malowanie farbą olejną elementów pełnych w ilości 75,01 m2, -malowanie farbą olejną krat stalowych w ilości 129,07 m2, -malowanie rynien i rur spustowych w ilości 121,50 m, 2.Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2009r. do godz. 10:00 w wysokości 2 500 zł. Słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6ust.3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3.Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 07.07.2009r. do dnia 05.08.2009r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi zawarte w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca(y: -Złoży/ą stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp -Wykonał(li w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością co najmniej dwie roboty w zakresie malowania elewacji budynków na kwotę nie mniejszą niż 100 000 brutto każda z robót. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: -złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp -udokumentuje, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: -złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunków udziału w postępowaniu, wg formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów jak również ustali czy oferty wraz z załącznikami zostały prawidłowo podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu jak również Ci, których oferty nie będą zawierały wszystkich wymaganych w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów lub stosownych pełnomocnictw, albo złożone dokumenty zawierać będą błędy lub będą wadliwe pełnomocnictwa, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone jeśli w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie uzupełnią na wezwanie stosownych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw. Uzupełnianie nie będzie możliwe jeżeli mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1)Oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością co najmniej dwie roboty w zakresie malowania elewacji budynków na kwotę nie mniejszą niż 100 000 brutto każda z robót z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsc wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów /referencji/ potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty w zakresie malowania elewacji budynków wykonane z należytą starannością na kwotę nie mniejszą niż 100 000 brutto każda z robót. 5)Atest higieniczny na oferowaną farbę nawierzchniową oraz farbę gruntującą 6)Dokument dopuszczający oferowane farby nawierzchniową i gruntującą zgodnie z właściwymi przepisami do stosowania w budownictwie; 7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia na sumę nie mniejszą niż wartość brutto składanej oferty . Wykonawca winien posiadać ciągłość w zakresie ubezpieczenia OC prowadzonej działalności w całym okresie realizacji przedmiotowego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna nieodpłatnie w O/ ZUS Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, pokój 219, w godz. 8:00-14:00, tel. (084) 688 12 02.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: O/ ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta w okienku (Informacja ogólna - dziennik podawczy)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: - Edward Różański - Główny Specjalista Wydziału Administracyjno- Gospodarczego oraz Inwestycji i Remontów, tel. (084) 688 12 09, - Henryka Jednorowicz - Specjalista Wydziału Administracyjno- Gospodarczego oraz Inwestycji i Remontów tel. (082) 56 53 455 w. 231, W sprawach proceduralnych: - Dariusz Cios - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. (084) 688 12 02, ul. Kościuszki 103. 2.Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 4. Nie przewiduje się ustanawiania dynamicznego systemu zakupów..
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Budowa , rozbudowa, przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Biłgoraj
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Biłgoraju
- Przebudowa drogi leśnej na odcinku od km 0+000,00 do km 1+280,00 w oddziale Nr 115, 116 i 117 w leśnictwie Biszcza
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Przebudowa drogi leśnej na odcinku od km 0+000,00 do km 1+120,00 w oddziałach nr 172, 173 i 174 w leśnictwie Potok
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Prace remontowe w Biurze Powiatowym w Czarnkowie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Komisariat II Policji - budowa nowej siedziby wraz z wiatą garażową i zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa przy ul. Floriańskiej 10 w Siedlcach
- Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. T. Makowskiego 12, T. Makowskiego 16, W. Roździeńskiego 81 w Piekarach Śląskich - etap II. Wykonanie termomodernizacji - II części
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.