eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja pomieszczeń I etapu w Przychodni przy ul. Nowolipie 31 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Warszawa: Modernizacja pomieszczeń I etapu w Przychodni przy ul. Nowolipie 31 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 192868 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, faks 022 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń I etapu w Przychodni przy ul. Nowolipie 31 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna powierzchnia pomieszczeń do modernizacji: 208m2. Ogólny zakres prac: kompletna wymiana wszystkich instalacji, roboty rozbiórkowe, prace murarskie, posadzkarskie, glazurnicze, prace wykończeniowe, montaż osprzętu sanitarnego i elektrycznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 14.000 PLN /słownie: czternaście tysięcy złotych/ (wymagane przy składaniu ofert)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1.Złożenie wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami. 2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - Wykaz zrealizowanych w latach 2006 - 2008 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z referencjami. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót wymienionych w wypełnionym załączniku, dla których Oferent nie przedstawi referencji Zleceniodawców, wskazujących rodzaj i zakres, potwierdzających jakość i terminowość wykonanych robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy przede wszystkim spełniają warunek nr 2 tj. posiadają doświadczenie w wykonawstwie tzn. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej trzy zamówienia, w czynnych obiektach służby zdrowia, potwierdzone referencjami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy złożą w formie załączników następujące dokumenty: 1)Aktualny dokument, np. wypis / odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - załącznik nr 2. 2)Podpisany załącznik nr 3 - Oświadczenie nr l wynikające z postanowień art. 22 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. 3)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - Wykaz personelu kierowniczego, posiadanych przez nich uprawnień (uprawnienia budowlane, sanitarne i elektryczne) staż pracy oraz wykaz podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia. 4)Uprawnienia budowlane osób odpowiedzialnych za właściwą realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 5)Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - z ostatnich 3 lat, albo z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest ona krótsza niż 3 lata - załącznik nr 6. 6)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu - załącznik nr 7. 7)Zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu. - załącznik nr 8. 8)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - załącznik nr 9, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wyznaczonym na składanie ofert, stwierdzającą, że (stosownie do przypadku): a)osoba fizyczna będąca Oferentem nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b)członkowie władz Oferenta, będącego osobą prawną, upoważnionego do jego reprezentowania nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokumenty, oświadczenia, wnioski i wykazy zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w formie kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Czas realizacji zamówienia określony w dniach kalendarzowych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert, Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Przychodnia ul. E. Ciołka 11 w Warszawie, III piętro, Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.