To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Szczecin: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 192886 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 152833 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 3 zadania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7786,89 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zamówienia współfinansowane przez Unię Europejską z Instrumentu Finansowego Wspierania Rybołówstwa w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i Przetwórstwo Ryb 2004 - 2006..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble biurowe: biurko (3 szt.), regał (2 szt.), regał metalowy (2 szt.), klękosiad (3 szt.)..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGMAR-MEBLE S.C. BOGDAN PAJDOWSKI, ANDRZEJ KLUGIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BOGMAR-MEBLE S.C. BOGDAN PAJDOWSKI, ANDRZEJ KLUGIEWICZ
- BOGMAR - MEBLE S.C., Bogdan Pajdowski, Andrzej Klugiewicz, ul. Narzędziowa 35, 70-807 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2843.00
- Oferta z najniższą ceną: 2843.00 / oferta z najwyższą ceną: 4098.37
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble biurowe: biurko z 2 kontenerkami (1 szt.), kontenerki pod biurko (2 szt.), biurko z szafkami (1 szt.), krzesła obrotowe (2 szt.)..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o, Al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1478.00
- Oferta z najniższą ceną: 1478.00 / oferta z najwyższą ceną: 1640.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
- Zakup depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie oraz III Urzędu Skarbowego w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Remont pomieszczeń przeznaczonych na pożywkarnię na terenie ODiZZB WIHE - Etap II
- Sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem i ustawieniem oraz wymiana blatów w istniejących zabudowach meblowych w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.