Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Kalisz: Przebudowa nawierzchni ulic: Kazimierza Wielkiego, Władysława Łokietka, Mieszka I, Władysława Jagiełły, Bolesława Krzywoustego oraz Stefana Batorego na Starym Mieście w Kaliszu wraz z uzupełnieniem odwodnienia
i usunięciem kolizji telekomunikacyjnych
Numer ogłoszenia: 192899 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulic: Kazimierza Wielkiego, Władysława Łokietka, Mieszka I, Władysława Jagiełły, Bolesława Krzywoustego oraz Stefana Batorego na Starym Mieście w Kaliszu wraz z uzupełnieniem odwodnienia i usunięciem kolizji telekomunikacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzonych robót 4.2.2. roboty rozbiórkowe 4.2.3. roboty ziemne z wywozem urobku 4.2.4. roboty nawierzchniowe - budowa nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej - budowa chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej 4.2.5. uzupełnienie odwodnienia 4.2.6. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych 4.2.7. regulacja wysokościowa urzadzeń infrastruktury podziemnej 4.2.8. obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej - format DWG) 4.3. Szczegółowy zakres robót okreslony jest w załącznikach do siwz obejmujących: 4.3.1. projekt branży drogowej 4.3.2. projekt branży sanitarnej 4.3.4. projekty branży telekomunikacyjnej 4.3.5. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: branża drogowa i sanitarna, branża telekomunikacyjna 4.4.Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów podano jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 4.5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15 tys. PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1/ dysponują osobą posiadającą doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do realizacji zadania tj.: wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia 2/ dysponują osobą posiadającą doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do realizacji zadania tj.: wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia 3/ wykażą, że osoby o której mowa w pkt. 1/ i 2/ należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego 4/ złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami o których mowa w pkt. 9.1.2. ppkt.1/ i 2/. 5/ wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na przebudowie lub budowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 3000 m2 każde oraz budowie kanalizacji deszczowej o długości min. 50 mb. 9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:, wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 9.1.5. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 9.1.6. zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5 SIWZ, 9.1.7. zaakceptują terminy płatności faktur określone w SIWZ 9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 9.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1. oraz pkt. 9.1.4. SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 10.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 10.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.3. dowód wniesienia wadium, 10.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*, 10.7. dla osoby/osób wskazanej/wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10.8. wykaz robót budowlanych spełniających warunki określone w pkt. 9.1.2.5/ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 10.9. Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8. zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8.,a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 10.10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej* W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9, 10.10. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). 10.11. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa: monitor interaktywny, komputer OPS, stojak mobilny do monitora interaktywnego, głośnik, statyw kolumnowy, urządzenie wielofunkcyjne
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników na tlen ciekły medyczny
- "Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Prakseologia w sztuce wojennej
- Wykonanie prac renowacyjnych poprawiających estetykę dziedzińca i zabytkowego budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta stołecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.