To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Lublin: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego dla Gminy Lublin - 8 części
Numer ogłoszenia: 192917 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123701 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego dla Gminy Lublin - 8 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego dla Gminy Lublin - 8 części. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. przygotowanie projektu graficznego gadżetów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wg Systemu Identyfikacji Wizualnej LOM-u; 2.2. przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy; 2.3.wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 2.4.dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 3.Przez gadżety promocyjne strony umowy uważają: CZĘŚĆ 1: Automatyczny parasol z nadrukiem, nylonowe poszycie, osiem paneli, drewniana laska z zaokrąglonym uchwytem. Nakład - 100 szt. CZĘŚĆ 2: Blok - notatnik z nadrukiem reklamowym formatu A5 (148x210). Nadruk na każdej kartce w 2 kolorach. Grzbiet bloku klejony. Plecy wzmocnione kartonikiem. Ilość kartek: 50 stron. Nakład: 500 szt. CZĘŚĆ 3: Długopis z nadrukiem lub grawerem - długopis metalowy matowy w kolorze srebrnym, cienko piszący, wkład niebieski, końcówka stalowa; nakład: 1.100 szt. CZĘŚĆ 4: Płyta DVD z nadrukiem, okładka na płytę - płyta - nadruk full-kolor, sitodruk, duplikacja tymi samymi plikami w obu wersjach językowych; okładka - sztywna, otwierana, zadrukowana na 4 stronach, nadruk full-kolor w technice offsetowej, wklejona tacka bezbarwna; nakład: 1.200 szt. CZĘŚĆ 5: Torba na ramię wykonana z nylonu, warstwa wypełnienia piankowego w bokach torby, wzmocniony spód. W środku dwie komory przedzielone jedną przegrodą. Wewnątrz torby, w pierwszej przegrodzie powszywane dwie kieszonki. Z tyłu kieszeń zamykana na suwak. Pasek ze wzmocnieniem, z regulacją długości oraz z podkładką piankową na ramię. Wielkość - 40 x 30 x min. 6 cm. Dwa pola znakowania: logo LOM na przedniej klapie - min. wys. znaku 3 cm; drugie, unijne z tyłu torby - wys. znaku 3 cm. Nakład - 90 szt. CZĘŚĆ 6: Aluminiowy wizytownik na ok. 20 wizytówek oprawiony w skórę naturalną. Zamknięcie metalowe lub na magnes. Tłoczenie logo z przodu i z tyłu. Nakład: 80 szt. CZĘŚĆ 7: Pamięć przenośna ze znakowaniem, zamykana zatyczką, obudowa metalowa, kolor srebrny, pojemność pamięci min 2 GB. Nakład: 300 szt. CZĘŚĆ 8: Portfel męski ze skóry naturalnej, otwierany, wyposażony w zapinane na zatrzask miejsce na bilon, 2 przegródki na banknoty, min. 6 miejsc na karty kredytowe, kieszenie na dokumenty. Tłoczenie logo z przodu i z tyłu. Nakład: 65 sztuk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło finansowania pochodzi w 75% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 25% ze środków własnych partnerów projektu: Lubelski Obszar Metropolitalny - Przyjazny Inwestorom w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego - działanie 2.4 Marketing gospodarczy - Schemat B.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ 1: Automatyczny parasol z nadrukiem, nylonowe poszycie, osiem paneli, drewniana laska z zaokrąglonym uchwytem. Nakład - 100 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMAR" DOMINIK MARKOCKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMAR" DOMINIK MARKOCKI
- Dominik Markocki Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DOMAR, ul. Przełajska 43, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2213,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1473,76
Oferta z najniższą ceną: 12,44 / Oferta z najwyższą ceną: 3660,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ 2: Blok - notatnik z nadrukiem reklamowym formatu A5 (148x210). Nadruk na każdej kartce w 2 kolorach. Grzbiet bloku klejony. Plecy wzmocnione kartonikiem. Ilość kartek: 50 stron. Nakład: 500 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENA ART sp. z o. o., ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1024,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1265,75
Oferta z najniższą ceną: 2,85 / Oferta z najwyższą ceną: 4270,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ 3: Długopis z nadrukiem lub grawerem - długopis metalowy matowy w kolorze srebrnym, cienko piszący, wkład niebieski, końcówka stalowa; nakład: 1.100 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMAR" DOMINIK MARKOCKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMAR" DOMINIK MARKOCKI
- Dominik Markocki Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DOMAR, ul. Przełajska 43, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3967,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2580,30
Oferta z najniższą ceną: 2,93 / Oferta z najwyższą ceną: 23530,63
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ 4: Płyta DVD z nadrukiem, okładka na płytę - płyta - nadruk full-kolor, sitodruk, duplikacja tymi samymi plikami w obu wersjach językowych; okładka - sztywna, otwierana, zadrukowana na 4 stronach, nadruk full-kolor w technice offsetowej, wklejona tacka bezbarwna; nakład: 1.200 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRYUMF sp. z o. o. ul. Wł. Grabskiego 8, 37-450 Stalowa Wola Oddział Lublin, ul. Leszczyńskiego 19, 20-068 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4721,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3538,00
Oferta z najniższą ceną: 4,87 / Oferta z najwyższą ceną: 8784,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ 5: Torba na ramię wykonana z nylonu, warstwa wypełnienia piankowego w bokach torby, wzmocniony spód. W środku dwie komory przedzielone jedną przegrodą. Wewnątrz torby, w pierwszej przegrodzie powszywane dwie kieszonki. Z tyłu kieszeń zamykana na suwak. Pasek ze wzmocnieniem, z regulacją długości oraz z podkładką piankową na ramię. Wielkość - 40x30xmin.6 cm. Dwa pola znakowania: logo LOM na przedniej klapie - min. wys. znaku 3 cm; drugie, unijne z tyłu torby - wys. znaku 3 cm. Nakład-90szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRYUMF sp. z o. o. ul. Wł. Grabskiego 8, 37-450 Stalowa Wola Oddział Lublin, ul. Leszczyńskiego 19, 20-068 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6639,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1806,21
Oferta z najniższą ceną: 64,90 / Oferta z najwyższą ceną: 5007,32
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: CZĘŚĆ 6: Aluminiowy wizytownik na ok. 20 wizytówek oprawiony w skórę naturalną. Zamknięcie metalowe lub na magnes. Tłoczenie logo z przodu i z tyłu. Nakład: 80 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRYUMF sp. z o. o. ul. Wł. Grabskiego 8, 37-450 Stalowa Wola Oddział Lublin, ul. Leszczyńskiego 19, 20-068 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1901,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1191,09
Oferta z najniższą ceną: 22,88 / Oferta z najwyższą ceną: 3904,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: CZĘŚĆ 7: Pamięć przenośna ze znakowaniem, zamykana zatyczką, obudowa metalowa, kolor srebrny, pojemność pamięci min 2 GB. Nakład: 300 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRYUMF sp. z o. o. ul. Wł. Grabskiego 8, 37-450 Stalowa Wola Oddział Lublin, ul. Leszczyńskiego 19, 20-068 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8852,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9036,54
Oferta z najniższą ceną: 29,87 / Oferta z najwyższą ceną: 12371,41
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: CZĘŚĆ 8: Portfel męski ze skóry naturalnej, otwierany, wyposażony w zapinane na zatrzask miejsce na bilon, 2 przegródki na banknoty, min. 6 miejsc na karty kredytowe, kieszenie na dokumenty. Tłoczenie logo z przodu i z tyłu. Nakład: 65 sztuk.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GALANTERII SKÓRZANEJ "STEFANIA" A.TALBIERZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Stanisława Talbierz, Andrzej Talbierz Zakład Galanterii Skórzanej STEFANIA Export-Import, ul. Będzińska 18, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3729,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2220,40
Oferta z najniższą ceną: 50,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7930,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.