Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Zgierz: Dostawa samochodu średniego ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 z przeznaczeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 192940 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu, ul. Łąkowa 6/8, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 719 08 74 (76), fax 0-42 719 08 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspzgierz.binp.info/kppspzgierz/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu średniego ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 z przeznaczeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu średniego ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2, fabrycznie nowego ( rok produkcji 2008 ) - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 5) wykonawców, którzy niezgodzili się na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 6) wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą Pzp, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Pzp lub błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Oferta tj. załącznik nr 1 do SIWZ, musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie warunków wymienionych powyżej: 1. Opis techniczny oferowanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego o napędzie 4x2, potwierdzający spełnienie wymagań technicznych niniejszej specyfikacji stanowiących załącznik Nr .5. 2. Oświadczenie, że Wykonawca: · posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, · posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, · znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, · nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w formie załącznika nr 3 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia złożone w sposób j.w. Pełnomocnictwa winny być opatrzone znakami opłaty skarbowej (zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie złożenie któregokolwiek z ww. dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppspzgierz.binp.info/kppspzgierz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba KP PSP Zgierz ul. Łakowa 6/8 - sekretariat pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba KP PSP Zgierz ul. Łąkowa 6/8 sekretariat pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic w ramach realizacji projektu pt. "Kwalifikacje i kariera"
- Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów o kodzie 17 09 04 z kompleksu wojskowego w Leźnicy Wielkiej.
- dostawa gotowych posiłków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników turnieju szachowego "Liściopadowe szachowanie" organizowanego w ramach projektu "Łódzkie Gra w Szachy"
- 103/ZP/24 Dostawa niszczarek biurowych do dokumentów
- Zakup 10 szt komputerów z oprogramowaniem diagnostycznym wraz z rozbudową systemu PACS i RIS
- DOSTAWA WZORU PARTII PROTOTYPOWEJ, PARTII PROTOTYPOWEJ, WZORU PARTII PRÓBNEJ, PARTII PRÓBNEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ NAMIOTU OBOZOWEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kańczudze
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB DLA OSP POBIEROWO
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 uterenowiony dla jednostki OSP Namyślin, gmina Boleszkowice
- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Kępa Gostecka
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.