eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaciborowiceDostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z rocznika 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Raciborowice: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z rocznika 2009
Numer ogłoszenia: 192959 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie , Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 738 93 43, faks 0-75 731 00 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z rocznika 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej koparko-ładowarki z rocznika 2009 do siedziby Zamawiającego Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs w Lubkowie, Lubków 63, 59-720 Raciborowice. 2. Opis przedmiotu zamówienia: I Parametry jakie musi posiadać koparko-ładowarka będąca przedmiotem zamówienia: 1) silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy silnika od 92 - 100 kM spełniający normę spalin min. Euro 3, 2) max prędkość jazdy na największym biegu do 40 km-h, 3) koła o zróżnicowanej średnicy: przednie 16 - 18 cali, tylne od 26-28 cali, felgi kół przystosowane do opon standardowych, ogólnie dostępnych, napełniane gazem (powietrzem) 4) napęd na obie osie z możliwością wyboru osi, 5) blokada mechanizmu różnicowego, 6) manualna skrzynia biegów (min. 4 biegi w przód i 4 w tył) 7) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 8) silnik, skrzynia biegów, mosty napędowe wyprodukowane przez jednego producenta 9) błotniki kół przednich i tylnych, 10) układ elektryczny 12 V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym działaniem drgań. II Parametry techniczne: 1) długość całkowita max 5,80 m, 2) szerokość max 2,40 m, 3) max wysokość przy złożonym wysięgniku koparkowym 3,90 m, 4) masa całkowita max 8500 kg, 5) rozstaw osi max 2,20 m, 6) układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego, 7) alternator o mocy minimum 75 amper, 8) hamulec zasadniczy hydrauliczny, działający na wszystkie osie (koła), postojowy, awaryjny, 9) elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy. 10) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w wielotłoczkową pompę lub dwusekcyjną pompę zębatą o zmiennej fazie, pozwalającą na jednoczesne łączenie ruchów roboczych części koparkowej, ciśnienie w układzie nie mniejsze niż 220 bar, o przepływie min. 120 l-min. 11) stabilizatory tylne, niezależne wysuwane hydraulicznie, z regulacją luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe, 12) wielofunkcyjna łyżka ładowarki dzielona (otwierana) umożliwia spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie, o pojemności nie mniejszej niż 1m3 z zębami i widłami do palet, przechył łyżki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych, wyposażona w funkcję automatycznego samopoziomowania, 13) wysokość załadunku łyżki ładowarkowej nie mniejsza niż 3200mm, udźwigu min. 3000 kg (na pełną wysokość), siła skrawania łyżki min. 65,0 kN, siła zrywania min. 47,0 kN 14) ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym) i głębokości kopania mierzonej przy wysuniętym ramieniu koparki nie mniej niż 5800mm, siła skrawania łyżki z wysuniętym teleskopem min. 21,0 kN 15) łyżki kopiące o szerokości nie mniejszej niż 300mm, 600mm, 16) sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticka 17) kąt obrotu łyżki koparki minimum 190 stopni, 18) szybkozłącze mechaniczne zamontowane na ramieniu kopiącym do szybkich wymian łyżek, 19) kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora amortyzowanym pneumatycznie, zapewniającym automatyczną kompensację ciężaru, wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Kabina wyposażona w drzwi po obu stronach, uchylne okna boczne, wentylację i ogrzewanie oraz izolację dźwiękochłonną zapewniającą poziom hałasu wewnątrz kabiny mniejszy lub równy 75dB, radioodtwarzacz, klimatyzację, filtr przeciwpyłowy, 20) koparko-ładowarka powinna być wyposażona w skrzynkę narzędziową, immobiliser, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, ostrzegawczą lampę błyskową o barwie pomarańczowej, zestaw narzędzi (klucze od 8 - 36 mm, klucz do kół, 1 kamizelkę odblaskową), dźwiękowy sygnał cofania. Wyposażenie dodatkowe: 1) regulowana kolumna kierownicy 2) 2 lusterka zewnętrzne i 1 wewnętrzne 3) wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby 4) uchylne boczne szyby 5) światła drogowe, oświetlenie robocze (halogeny) z przodu i tylu koparko-ładowarki, światło ostrzegawcze (kogut), 6) sygnał dźwiękowy cofania 7) katalog części zamiennych w języku polskim, 8) instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym oraz spełniać niezbędne wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, 9) ) Pojazd należy wyposażyć w cechy identyfikacyjne: - numer VIN albo nr podwozia, nadwozia lub ramy (-SAM-), - numer silnika - prędkość 40 km-h. 10) Dostawca w ofercie poda producenta, typ dostarczonego sprzętu oraz dołączy dokumentację fotograficzną (4 zdjęcia: 1 przód, 1 tył i po 1 od strony bocznej)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Dostawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w punkcie 1. b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Dostawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 4. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane w ofercie: 1) Wypełniony formularz ofertowy - (ZAŁĄCZNIK NR 1 ) 2) Zaakceptowany i zaparafowany wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 3) 3) Inne dokumenty wymagane specyfikacją B. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, 2 Prawa zamówień publicznych (ZAŁĄCZNIK NR 2), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. VI.1. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ust. B 2, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI ust. B 2, 3, 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Dostawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz a tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. VI.2. Oferta wspólna 1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wspólnej przez Dostawców (np. konsorcjum). 2. Dostawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał niniejszego pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie należy dołączyć do oferty. 3. Każdy z partnerów oddzielnie złoży dokumenty wymagane w rozdziale VI pkt B 1, 2, 3, 4 SIWZ. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków zawartych w SIWZ partnerzy mogą złożyć wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.