Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Gdańsk: wykonanie łodzi motorowej dla Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 192970 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 5520353, fax 0-585523706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.frug.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie łodzi motorowej dla Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie łodzi motorowej, CPV - 35121100 - 9 Łódź motorowa: A. Kadłub 1. materiał kadłuba - aluminium morskie - stop 5083H111 2. długość całkowita - co najmniej 7,5m, 3. szerokość - co najmniej - 2,7m, 4. zanurzenie - do 0,5 m (kadłub bez pędnika), 5. samoodpływowy kokpit o powierzchni podłogi co najmniej 5m2 6. kotwica dziobowa z windą elektryczną, 7. platforma rufowa na szerokość kadłuba o długości minimum 0,5 m, 8. automatyczna pompa zęzowa, 9. dno kadłuba zabezpieczone powłoką antyporostową dopuszczoną do stosowania na polskich wodach, 10. załoga co najmniej 5 osób, 11. kategoria projektowa C lub wyższa 12. zabezpieczenia przed korozją galwaniczną B. Napęd 1. dwa silniki stacjonarne z przekładnią - zet - o mocy co najmniej 120 KM każdy, 2. kompletny system sterowania, 3. zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 400 litrów z czujnikiem poziomu paliwa i wlewem pokładowym, C. Kabina 1. pulpit sterowniczy ze wskaźnikami zgodnymi ze specyfikacją silnika, 2. wysokość w kabinie co najmniej 2m, 3. amortyzowany fotel sternika i co najmniej trzy dodatkowe miejsca siedzące, 4. przynajmniej 3 miejsca do spania, 5. co najmniej 2 wycieraczki na przedniej szybie, 6. schowki na mapy i drobny sprzęt, 7. wywietrzniki 8. otwierany luk z szybą w dachu kabiny , okna przednie, boczne i tylne ze szkła bezpiecznego, 9. maszt na oznakowanie nawigacyjne i anteny, 10. odrębne pomieszczenie z toaletą, 11. drzwi do kabiny zamykane na zamek patentowy odporny na korozję, 12. oświetlenie nawigacyjne i szperacz na dachu sterowany z wnętrza kabiny, D. Pozostałe wyposażenie 1. instalacja elektryczna z panelem rozdzielczym, 2. akumulator rozruchowy o pojemności dostosowanej do silników i dodatkowy ładowany z silnika o pojemności co najmniej 120Ah, 3. główny wyłącznik akumulatorów, 4. oświetlenie kabiny, toalety, pulpitu sterowniczego i kokpitu, 5. instalacja dostarczonego przez Zamawiającego zestawu nawigacyjnego /ploter, GPS, radar, echosonda/, 6. róg mgłowy 12V, b) Warunki realizacji zamówienia. Wykonawca zapewnia że: - umożliwi stały nadzór prowadzonych prac przez przedstawiciela Zamawiającego i dokonywać z nim będzie stosownych uzgodnień - przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu nastąpi najpóźniej w terminie 120 dni od daty podpisania umowy, - przekaże łódź z kompletną dokumentacją techniczną i instrukcję obsługi, gotową do żeglugi, - dostarczy deklarację zgodności z wymogami dyrektywy 94/25/WE Parlamentu Europejskiego i Rady - udzieli gwarancji na użyteczność przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcy b) pozostałe warunki: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania łodzi Zamawiającemu w terminie nie przekraczającym 120 dni od dnia podpisania umowy z miejsca wskazanego przez Wykonawcę, znajdującego się na terenie Europy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku łodzi we własnym zakresie na środek transportu wskazany przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby oferowana łódź motorowa w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, była taka, jak w załączniku nr 2 i w SIWZ cz II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, / nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załącznik nr 2. 4. Zamawiający, odrzuci ofertę, która zawiera niejednoznacznie określenie stawki /ceny/ lub proponuje inne wykonanie przedmiotu zamówienia od wskazanego. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia jakichkolwiek negocjacji z Wykonawcami na temat zaoferowanych cen. 6. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować pełen zakres rzeczowy zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przeprowadzonego postępowania przetargowego, stosownie do specyfiki i charakteru wykonania objętego niniejszą umową, obowiązującymi przepisami polskimi i europejskimi normami, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie oraz ustaleniami z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.12.11.00 - Łodzie motorowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.52.00.00 - Łodzie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy 1przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy PZP oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia -SIWZ- 2są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz charakterem zamówienia i prowadzą nieprzerwanie działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem 3nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 4posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o, oświadczenia dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu -część V SIWZ-
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 1aktualnego -pod pojęciem - aktualny- Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne - odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605- W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców -Wykonawców- składających wspólną ofertę -ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia-, każdy z przedsiębiorców -Wykonawców- zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 2Załącznik nr 1 do SIWZ - stronę tytułową oferty wg. załączonego wzoru oferty, wypełniony i podpisany przez osobe-y upoważnioną-e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców -Wykonawców- składających wspólną ofertę -ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia-, każdy z przedsiębiorców -Wykonawców- zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 3Załącznik. nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobe-y upoważnioną-e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców -Wykonawców- składających wspólną ofertę -ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia-, jeden z przedsiębiorców-/Wykonawców-zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu -upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwem- 4Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust.1 Ustawy PZP W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców -Wykonawców-składających wspólną ofertę -ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia-, każdy z przedsiębiorców -Wykonawców- zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 5) Załącznik nr 4 do SIWZ; projekt umowy podpisany przez osobę-y upoważnioną-e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców -Wykonawców-składających wspólną ofertę -ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia- jeden z przedsiębiorców -Wykonawców- zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu -upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwem- 6w przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców -Wykonawców- Umowa Przedsiębiorców -Wykonawców- regulująca ich współpracę, w celu ustalenia osoby -osób- uprawnionej-nych do ich reprezentowania oraz pod warunkiem, iż nie wynika to z właściwego rejestru, lub dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -art. 23 ust.2 ustawy PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frug.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (DS nr 4) ul.Polanki 66 80 - 306 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat biura Zarządu Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (DS nr 4) ul.Polanki 66 80 - 306 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, montaż i podłączenie wyposażenia pomiarowego łodzi elektrycznej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.