Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Bydgoszcz: Dostawa do siedziby zamawiającego agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego urządzeń, montaż agregatu prądotwórczego wraz z przyłączem energetycznym, uruchomienie, wykonanie prób obciążeniowych, dodatkowe prace elektryczne i budowlane oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia
Numer ogłoszenia: 192975 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3497700, faks 0-52 3286530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby zamawiającego agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego urządzeń, montaż agregatu prądotwórczego wraz z przyłączem energetycznym, uruchomienie, wykonanie prób obciążeniowych, dodatkowe prace elektryczne i budowlane oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego urządzeń, montaż agregatu prądotwórczego wraz z przyłączem energetycznym, uruchomienie, wykonanie prób obciążeniowych, dodatkowe prace elektryczne i budowlane oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia 31682530-4, 45315300-1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 12.1 Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł). 12.2 Dopuszcza się wnoszenie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 PZP. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy 78 1060 0076 0000 4021 9000 4381. 12.3 Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem biegu terminu ważności wadium jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 12.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (z wyjątkiem dowodu przelewu) należy zdeponować w siedzibie zamawiającego- pok. nr 151, a poświadczoną przez osoby uprawnione kopię tego dokumentu należy dołączyć do oferty. 12.5 Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 PZP. 12.6 Wykonawcę, który nie wniósł wadium (w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą) wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uznaje się za odrzuconąIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 7.1.1. Posiadają uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 7.2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 7.1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 7.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia- nie spełnia), na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oraz musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. 8.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda: 8.2.1. oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.2.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.2.3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (lub uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć (Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom) wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych usług przez podwykonawców. UWAGI: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1. - 8.2. należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej(-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem (za zgodność z oryginałem). 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawidłowości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy, ul Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. nr 150 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy, ul Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. nr 150 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do tężni solankowej w ramach zadania "Budowa "Parku Zdrowia" wraz z tężnią solankową oraz zagospodarowaniem terenu w Lyskach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.