Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Wrocław: Wymiana pokrycia dachu wraz z remontem więźby dachowej budynku wielorodzinnego w miejscowości Piszkowice 59 G, gmina Kłodzko, powiat Kłodzko, woj. dolnośląskie.
Numer ogłoszenia: 192977 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu wraz z remontem więźby dachowej budynku wielorodzinnego w miejscowości Piszkowice 59 G, gmina Kłodzko, powiat Kłodzko, woj. dolnośląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3 Zakres przedmiotu zamówienia : 1.3.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.3.1.1 Rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku 1.3.1.2 Rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat ponad 24 cm 1.3.1.3 Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 1.3.1.4 Rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku 1.3.1.5 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 6 km wraz z przyjęcia gruzu na wysypisko 1.3.1.6 Ogrodzenia z płyt drewnianych na słupkach drewnianych - budowa zaplecza 1.3.1.7 Ogrodzenia z płyt drewnianych na słupkach drewnianych - rozebranie 1.3.1.8 Bramy wjazdowe z desek zbijanych na styk ze słupkami przybramowymi drewnianymi - budowa zaplecza 1.3.1.9 Bramy wjazdowe z desek zbijanych na styk ze słupkami przybramowymi drewnianymi - rozebranie 1.3.1.10 Słupki z rur stalowych do zamocowania tablic informacyjnych 1.3.1.11 Ustawienie tablice i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 o treści: UWAGA ! Zagrożenie azbestem - osobom nieupoważnionym wstęp wzbroniony 1.3.1.12 Polewanie wodą płyt eternitowych w celu zapobiegania pyleniu 1.3.1.13 Owinięcie płyt eternitowych złożonych na palecie folią techniczną 1.3.1.14 Utylizacja płyt eternitowych falistych 1.3.1.15 Transport eternitu (zapakowanego w palety) samochodem skrzyniowym na odległość do 56 km z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym 1.3.2 ROBOTY DEKARSKIE 1.3.2.1 Wykonanie daszków zabezpieczających 1.3.2.2 Wykonanie i ustawienie rynny drewnianej do gruzu 1.3.2.3 Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe o wymiarach 17x17 cm 1.3.2.4 Wzmocnienie krokwi przez nadbitki jednostronne do krokwi z bali grubości 60 mm, nadbitki mocowane do krokwi śrubami M 12 o dł. 220 mm w rozstawie co 1 m 1.3.2.5 Wzmocnienie istniejącej konstrukcji więźby dachowej poprzez obustronny montaż jętek o wymiarach 8x18 cm z tarcicy nasyconej 1.3.2.6 Odgrzybianie elementów drewnianych przy użyciu szczotek stalowych - powierzchnia odgrzybiania do 2 m2 1.3.2.7 Wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m 1.3.2.8 Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z FWK Koramic 10 1.3.2.9 Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat 1.3.2.10 Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną w z otworami z przykręceniem wkrętami, w koronkę, 1.3.2.11 Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami - dopłata za dachówki krawędziowe 1.3.2.12 Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami - montaż gąsiorów z przymocowaniem wkrętami do deski kalenicowej 1.3.2.13 Montaż zabezpieczenia przeciwśnieżnego z płotkiem Koramic 1.3.2.14 Montaż elementów komunikacji po dachu - ława kominiarska Koramic 1.3.2.15 Montaż elementów komunikacji po dachu - stopieni kominiarskich, 1.3.2.16 Montaż wyłazu dachowego kominiarskiego z kołnierzem uniwersalnym klasy VELUX, VELTA , 1.3.2.17 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm - z blachy ocynkowanej powlekanej - w kolorze dachówki , 1.3.2.18 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej - pas podrynnowy z blachy powlekanej w kolorze dachówki 1.3.2.19 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze dachówki, 1.3.2.20 Rynny dachowe półokrągłe o śr. 18 cm - z blachy ocynkowanej w kolorze dachówki, 1.3.2.21 Zbiorniczki przy rynnach - z blachy ocynkowanej 1.3.2.22 Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy ocynkowanej 1.3.2.23 Dwukrotne malowanie farbą Lowicyn - S ( w kolorze dachówki) nowych rynien dachowych 1.3.2.24 Dwukrotne malowanie farbą Lowicyn - S ( w kolorze dachówki) nowych rur spustowych 1.3.3 RONOTY MUROWE I TYNKARSKIE 1.3.3.1 Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0.5 m3 , 1.3.3.2 Przemurowanie czapek kominów z cegły klinkierowej pełnej o objętości w jednym miejscu do 0.5 m3 1.3.3.3 Opinia kominiarska przemurowywanych kominów, 1.3.3.4 Wykonanie nowych tynków zwykłych cem-wap kat. III na kominach ponad dachem spadzistym, 1.3.3.5 Dwukrotne malowanie farbami sylikatowymi powierzchni zewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - na kominach , 1.3.3.6 Odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na kominach o pow. odbicia do 5 m2 na strychu, 1.3.3.7 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. II wykonywane ręcznie na kominach na strychu , 1.3.3.8 Dwukrotne malowanie zwykłe farbą wapienną tynków wewnętrznych na kominach na strychu 1.3.4 INSTALACJA ODGROMOWA 1.3.4.1 Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu stromym krytym dachówką 1.3.4.2 Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 w ciągu poziomym 1.3.4.3 Wymiana złączy krzyżowych instalacji odgromowych, 1.3.4.4 Wymiana złączy odgałęźnych trzywylotowych instalacji odgromowych 1.3.4.5 Złącza krzyżowe (do prętów uziemiających) śred. 12 mm, ocynkowane ZKR-P-12-oc , 1.3.4.6 Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 w ciągu pionowym, 1.3.4.7 Wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie z cegły lub gazobetonu 1.3.4.8 Wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowych z połączeniem pręt-płaskownik 1.3.4.9 Pomiary uziemienia ochronnego lub roboczego, 1.3.4.10 Pomiary instalacji odgromowej Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Załącznik do wniosku zgłoszenia robót, - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl 1.4 Wytyczne dla Wykonawców: W kosztorysie ofertowym oprócz robót zasadniczych należy ująć : 1. wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych 2. wykonanie planu bioz 3. Budynek mieszkalny jest własnością Agencji Nieruchomości Rolnych OT we Wrocławiu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1 Pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo) zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach. 2.2 Oświadczenia Wykonawcy - wg wzoru formularza ofertowego - iż pozostająca do wykorzystania ilość z limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia - o posiadaniu umowy na składowanie i utylizację materiałów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub oświadczenie o posiadaniu uprawnień do składowania i utylizacji materiałów zawierających azbest 2.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 roboty budowlane w zakresie remontów lub wymiany więźby i pokrycia dachu na kwotę przynajmniej 100 tys. złotych każda - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.4 Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 2.5 Dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.6 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.8 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.7 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego 2.8 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
d) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.9 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku w przypadku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy 2.10 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
2.17 W celu sprawdzenia zgodności wymaganego przedmiotu zamówienia z oferowanym, Wykonawca winien złożyć kosztorys ofertowy w formie pisemnej oraz zaleca się złożenie kosztorysu w formie elektronicznej opracowanego metodą uproszczoną na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.16 W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - wg wzoru formularza ofertowego. 2.18 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2.19 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.20 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2.11. do 2.15., oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy PZP 2.21 Uwaga: Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany spowodowane brakiem dostępu do lokali mieszkalnych, a w szczególności: a) Wyjazd lokatora bez wcześniejszego uzgodnienia terminu realizacji, b) Wypadki losowe opóźniające realizację umowy. 1.3 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: c) Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego d) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej e) Opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 1.4 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.5 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organ administracji decyzji, zezwoleń itp., nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.6 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiana sposobu spełniania wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne: a) Niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) Pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) Konieczność zrealizowania remontu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem remontu, d) Zmiana ilości robót budowlanych wynikająca ze zmiany dokumentacji technicznej, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do uzyskania efektu końcowego, e) Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane dot. Zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, f) Zmiany, które zostały dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapis art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 3. Zmiany osobowe: a) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) Zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) c) Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WM/SZP/TP/68/2024/G_Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych rozbiórek budynków garażowych i gospodarczych, stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- 105.2024 Dostawa głowic ultrasonograficznych na potrzeby Zakładu Anatomii Prawidłowej Katedra Morfologii i Embriologii Człowieka Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA mieszkańców Gminy Głuszyca poprzez BUDOWĘ CHODNIKA w ciągu DW 381
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Legnickiej 27 we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07510 pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego we Wrocławiu."
- Remont elewacji budynku wielorodzinnego przy ul. Prusa 63-65 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Przebudowa, rozbudowa o schody zewnętrzne i zmiana sposobu użytkowania parteru pawilonu "C" Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego przy ul. Mieszka I 4 na Klub Seniora
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.