eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPostępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000 euro na dostawę komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem, drukarek, monitorów LCD o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Szczecin: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000 euro na dostawę komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem, drukarek, monitorów LCD oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 192990 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4319100,4319130,4319128, fax 091 4334650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uksszczecin.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000 euro na dostawę komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem, drukarek, monitorów LCD oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kupno i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem - 6 szt., komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem - 34 szt., drukarek - 5 szt., monitorów LCD - 36 szt. oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44. 2. Szczegółowy opis minimalnych parametrów przedmiotu oraz wielkość zamówienia z podziałem na części oraz wielkość zamówienia określa załącznik nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczenie obejmować będzie przywóz towaru do Zamawiającego oraz jego rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków określonych w pkt. l zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, których wykaz zawiera rozdział VIII SIWZ. W przypadku braku któregokolwiek z wymienionych w rozdziale VIII dokumentów lub złożenia dokumentów nieczytelnych Zamawiający wzywa tych wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Jeżeli w wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełni wymaganych dokumentów podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie mu zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oferty Wykonawcy - wypełnionego i podpisanego formularza oferty (z ceną ostateczną brutto rozumianą jako sumę wartości wszystkich pozycji określonych w formularzu cenowym) wraz z oświadczeniami, b) wypełnionego i podpisanego formularza cenowego (zgodnie w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji), c) oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo odpisu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) umowa spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorców występujących jako spółka cywilna, h) umowa konsorcjum w przypadku składania oferty przez konsorcjum; umowa konsorcjum musi zawierać: - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. i) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferent jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym, j) opis potwierdzający spełnianie warunków i parametry techniczne zaoferowanego sprzętu zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ, k) poświadczoną kopie wymaganych certyfikatów CE lub oświadczenie, że zaoferowany sprzęt spełnia normy wyznaczone przez dyrektywy dotyczące bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych (LDV) oraz emisji fal magnetycznych (EMC).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uksszczecin.bip-e.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie ul. Małopolska 44, 70- 515 Szczecin pokój 0.03.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin, pokój 0.03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.