To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Skórzec: Udzielenie kredytu długoterminowego na
pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w roku 2013 oraz spłatę wcześniej
zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 192997 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174665 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, woj. mazowieckie, tel. 025 6312891, faks 025 6312891.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w roku 2013 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w roku 2013 związanego z realizacja wydatków majątkowych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1.964.000,00 zł , o okresie spłaty - 5 lat tj. od 31.01.2014 r. do 31.12.2018 r. 1.2. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy, w następujących transzach: po podpisaniu umowy - 1.300.000,- zł 28.11.2013 r. - 664.000,- zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę nie później niż z trzydniowym wyprzedzeniem. 2. Informacje dodatkowe: 2.1. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2013 r. 2.2 Karencja w spłacie odsetek: spłata odsetek od 1.10.2013r., 2.3. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. 2.4. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M plus marża banku. 2.5. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 2.6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 2.7. Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia ostatniego dnia każdego miesiąca. 2.8. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 2.9. Spłata rat kredytu w latach 2014 - 2018 następować będzie w miesięcznych ratach począwszy od 31.01.2014 r. przez okres 60 miesięcy. Płatne na ostatni dzień każdego miesiąca wraz z odsetkami. 2.10. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluję wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy przed wyznaczoną datą spłaty. 2.11. Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo dla każdej transzy kredytu, od wysokości wykorzystanej transzy, w dniu wypłaty transzy kredytu. 2.12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 2.13. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone do dnia spłaty kredytu. 2.14. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelanie ich na rachunek bankowy Nr 25 9194 0007 0055 0143 2000 0010 w BS Siedlce O/Skórzec prowadzony dla Gminy Skórzec..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GETIN NOBLE BANK S A ODDZIAŁ WARSZAWA
jakie przetargi wygrała firma
GETIN NOBLE BANK S A ODDZIAŁ WARSZAWA
- Getin Noble Bank Spółka Akcyjna, ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 423668,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 285950,16
Oferta z najniższą ceną: 285950,16 / Oferta z najwyższą ceną: 285950,16
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.