eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytomusuwanie awarii instalacyjnych w budynkach gminnych będących w użytkowaniu ZBM Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2006-01-12

POZYCJA 1929

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bytom: usuwanie awarii instalacyjnych w budynkach gminnych będących w użytkowaniu ZBM Sp. z o.o.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., do kontaktów: mgr Józef Saługa, ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie awarii instalacyjnych w budynkach gminnych będących w użytkowaniu ZBM Sp. z o.o. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii instalacji gazowych, wodnokanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania po sezonie grzewczym w budynkach gminnych będących w użytkowaniu Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o.. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na terenie miasta Bytom. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 500 000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 a także złożą nastepujące dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 7) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 8) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; zamawiający wymaga: a) w stosunku do osoby odpowiedzialnej za wykonanie i nadzór nad wykonaniem robót: - uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 18 ust.1 ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi, gazowymi i wodno-kanalizacyjnymi, - dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) w stosunku do pracowników wykonujących zamówienie: - informacja o kwalifikacjach zatrudnionych pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia legitymujących się uprawnieniami do wykonywania robót instalacyjnych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych oraz c.o., 9) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie; - za każdy dokument potwierdzający należyte wykonanie usług w zakresie usuwania awarii lub konserwacji instalacji gazowych wod. - kan. i c.o., zamawiający przyzna 10 pkt, maksymalna ilość punktów w kryterium 100, 10) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca w szczególności zamawiający wymaga: - posiadania co najmniej 2 czujników wykrywających gaz, 11) zaświadczenie uprawniające do wykonywania sieci gazowych wydane przez Górnośląską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. w Zabrzu w zakresie: - budowa gazociągów stalowych, - budowa gazociągów z PE.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.02.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.02.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.02.2006, godzina 10:15, Tak jak w pkt. 1.1 pok. 36.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.