Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Chorzów: Modernizacja układów pomiarowych na stacjach transformatorowych T1, T4, T10, T11 w WPKiW S.A. w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 193030 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka, Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, fax 032 3498362.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja układów pomiarowych na stacjach transformatorowych T1, T4, T10, T11 w WPKiW S.A. w Chorzowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja układów pomiarowych na stacjach transformatorowych T1, T4, T10, T11 w WPKiW S.A. w Chorzowie - CPV 50921000-7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.92.10.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania Wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik do SIWZ, b) oryginał lub kserokopia- poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierujący robotami muszą posiadać świadectwo kwalifikacyjne D lub E na napięcie do 6kV - min. 1 osoba), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest załączenie kserokopii uprawnień do kierowania robotami budowlanymi i instalacyjnymi w zakresie instalacji elektrycznej z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa (branża elektryczna) - min. 1 osoba, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h) oświadczenie Wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. Aleja Różana 2, 41 501 Chorzów pokój nr 003 w godzinach: 8.00 - 15.00..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: - nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: - nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów pokój nr 101 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
- Budowa sygnalizacji świetlnych na węźle - łącznica DTŚ i ul. Dąbrowskiego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2025
- Usługa serwisowa i przegląd wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą elementów zużywalnych
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Majdan Wielki, gm. Krasnobród
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.