Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Warszawa: dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarek komputerowych i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 193045 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656-66-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarek komputerowych i akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe - 65 szt., notebooki - 20 szt. , monochromatyczne, sieciowe drukareki laserowe, A4 - 12 szt., kolorowe, sieciowe drukareki laserowe, A4 - 6 szt., zasilacze awaryjne UPS Rack 19 - 4 szt., monitory LCD 19 - 5 szt., monitory LCD 20 - 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom sprzętu komputerowego, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia - minimum trzech, w tym co najmniej jednej, o wartości nie mniejszej niż oferowana cena za całość zamówienia lub jego część, jeżeli wykonawca składa ofertę częściową. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie; 4. Dokumenty (co najmniej jeden) potwierdzający, że Wykonawca wykonał z należytą starannością dostawy ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt 3. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą; - wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie; - opinię podmiotu wskazanego stwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dna 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę wspólną, podmioty te powinny wskazać pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy i załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 podpisane przez każdego z Wykonawców z osobna. 8. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 7 zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii PAN, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, pok. 2512 (piętro 25 PKiN) lub pok. 2409 (piętro 24 PKiN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii PAN, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, pok. 2512 (piętro 25 PKiN).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery z monitorami LCD 17, w konfiguracji określonej w SIWZ - 65 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-1, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebooki o parametrach określonych w SIWZ - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek, zasilaczy awaryjnych, monitorów LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki monochromatyczne laserowe, sieciowe, A4 - 12 szt., drukarki kolorowe, laserowe, sieciowe, A4 - 6 szt., zasilacze awaryjne UPS-y Rack 19 - 4 szt., monitory LCD 19 - 5 szt. monitory LCD 20 - 2 szt...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.23.31-9, 30.23.12.50-1, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.