Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Olsztyn: Różne narzędzia chirurgiczne i ortopedyczne
Numer ogłoszenia: 193048 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne narzędzia chirurgiczne i ortopedyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych, zgodnie z asortymentem i ilościami oraz warunkami technicznymi określonymi w załączniku zał. nr 1A - m.in.: Nożyczki chirurgiczne, kleszczyki, imadła, haki, pincety, raspatory, przecinaki, klucze, wiertarka, wzierniki, opinaki itp. Jeden pakiet zawierający 49 pozycji. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia (próbek) oferowanego asortymentu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych(UPZP), oraz spełniający warunki z art.22 ust 1- oświadczenie- ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą - (wymagana kopia dokumentu rejestrowego na prowadzenie sprzedaży produktów medycznych), aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego z art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 -(wymagane kopie KRK); a także posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał- ( wymagane wykazanie minimum 3 wykonanych dostaw produktów o charakterze takim, jak przedmiot zamówienia- wraz z potwierdzeniem np. listy referencyjne), nie podlegają wykluczeniu z postępowania - (wymagane oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust.1 UPZP), znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- ( wymagane oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust.1 UPZP), Ocena przeprowadzona będzie wg klucza (spełnia), (nie spełnia)na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt. I ww..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Olsztyn, ul. Żołnierska 18 - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.