eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu stomatologicznego ujętego w 11 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Gdańsk: Dostawa sprzętu stomatologicznego ujętego w 11 pakietach
Numer ogłoszenia: 193055 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu stomatologicznego ujętego w 11 pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego ujętego w 11 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego: Pakiet 1 - Mikrosilnik do chirurgii i implantologii (fizjodyspenser) - szt. 1 Pakiet 2 - Sterylizator parowy - szt. 1 Pakiet 3 - Autoklaw parowy klasy B - szt. 2 - Urządzenie czyszcząco-konserwujące - szt. 2 - Myjka ultradźwiękowa - szt. 3 Pakiet 4 - Endometr cyfrowy - szt. 2 - Zgrzewarka do rękawów papierowo-foliowych - szt. 2 - Lampa polimeryzacyjna diodowa - szt. 2 Pakiet 5 - Końcówki do skalera - szt. 99 - Rękojeść skalera piezoelektrycznego EMS do unitu - szt. 12 Pakiet 6 - Urządzenie do mieszania mas alginatowych - szt. 1 Pakiet 7 - Kątnica na mikrosilnik - szt.34 - Wysokoobrotowa kątnica turbinowa - szt.40 - Szybkozłączka do turbin tytanowych - szt. 6 - Kątnica przyspieszająca - szt. 6 - Mikrosilnik pneumatyczny - szt.10 - Mikrosilnik elektryczny - szt. 9 Pakiet 8 - Komplet kleszczy ortodontycznych -szt.42 Pakiet 9 - Stanowisko stomatologiczne z wyposażeniem - kpl.3 Pakiet 10 - Negatoskop stomatologiczny - szt. 5 Pakiet 11 - Fotelik lekarski, stomatologiczny do unitu z oparciem - szt. 13 - Asystory stomatologiczne - szt. 6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9, 33.19.11.10-9, 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 33.13.11.00-8, 33.19.24.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, b) w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie, c) w innych wypadkach, gdy zmiany nie są istotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, budynek Rektoratu III piętro, pok. 313,ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, budynek Rektoratu III piętro, pok. 313, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikrosilnik do chirurgii i implantologii (fizjodyspenser) - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrosilnik do chirurgii i implantologii (fizjodyspenser) - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylizator parowy- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator parowy- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Autoklaw parowy klasy - szt. 2 Urządzenie czyszcząco konserwujące- szt. 2 Myjka ultradźwiękowa - szt. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw parowy klasy - szt. 2 Urządzenie czyszcząco konserwujące- szt. 2 Myjka ultradźwiękowa - szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endometr cyfrowy - szt. 2 Zgrzewarka do rękawów papierowo-foliowych - szt. 2 Lampa polimeryzacyjna diodowa - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endometr cyfrowy - szt. 2 Zgrzewarka do rękawów papierowo-foliowych - szt. 2 Lampa polimeryzacyjna diodowa - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Końcówki do skalera - szt. 99 Rękojeść skalera piezoelektrycznego EMS do unitu - szt. 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do skalera - szt. 99 Rękojeść skalera piezoelektrycznego EMS do unitu - szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie do mieszania mas alginatowych- szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mieszania mas alginatowych- szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kątnica na mikrosilnik - szt.34 Wysokoobrotowa kątnica turbinowa - szt.40 Szybkozłączka do turbin tytanowych - szt. 6 Kątnica przyspieszająca - szt. 6 Mikrosilnik pneumatyczny - szt.10 Mikrosilnik elektryczny - szt. 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kątnica na mikrosilnik - szt.34 Wysokoobrotowa kątnica turbinowa - szt.40 Szybkozłączka do turbin tytanowych - szt. 6 Kątnica przyspieszająca - szt. 6 Mikrosilnik pneumatyczny - szt.10 Mikrosilnik elektryczny - szt. 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komplet kleszczy ortodontycznych -szt.42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet kleszczy ortodontycznych -szt.42.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stanowisko stomatologiczne z wyposażeniem - kpl.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko stomatologiczne z wyposażeniem - kpl.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Negatoskop stomatologiczny - szt. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Negatoskop stomatologiczny - szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Fotelik lekarski, stomatologiczny do unitu z oparciem- szt. 13 Asystory stomatologiczne- szt. 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotelik lekarski, stomatologiczny do unitu z oparciem- szt. 13 Asystory stomatologiczne- szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.