Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Poznań: Remont budynku nr 9 Izby Chorych w Jednostce Wojskowej w Lesznie
Numer ogłoszenia: 193056 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax 061 8572727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Ministerstwa Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 9 Izby Chorych w Jednostce Wojskowej w Lesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 9 Izby Chorych w Jednostce Wojskowej w Lesznie- szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 40 000,00 zł należy wnieść do dnia 06.11.2007 do godz.9.30.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogąwziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniuz postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zamowienia, w tym: a) kierownika budowy legitymującego się : - uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno- budowlanej, oraz przynależnością do Samorządu Zawodowego, -uprawnieniami określonymi w par.7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych ( tj. posiadają uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych) b) kierowników robót branżowych legitymujących się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności sieci i instalacje sanitarne oraz sieci i instalacje elektroenergetyczne oraz przynależnością do Samorządu Zawodowego. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych muszą posiadać uprawnienia zgodne z przepisami polskiego prawa budowlanego. 3. Udokumentują wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Udzielą min. 36 m-cy gwarancji. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego z ww. warunków oferta nie będzie dalej rozpatrywana a Wykonawca zostanie wykluczony. W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków Wykonawca musi załaczyć dokumenty określone w rozdziale VI. Kryteria i sposób oceny spełniania wymaganych warunków: -warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. - brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodnosci z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów bedzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. - Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. - przy dokonaniu oceny spełniania warunkow zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnia lub niespelnia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza , że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane od Zamawiającego. Niespelnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załaczy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamowień publicznych, złożone na druku, stanowiącym zalacznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Wykaz osob odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych ( kopie uprawnieńbudowlanych w tym uprawnień określonych w par.7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r.w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robot budowlanych, badań konserwatorskichi architektonicznych oraz kopie Zaświadczeń przynalezności do Samorządu Zawodowego wraz ze zobowiązaniem do współpracy osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy) oraz kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności : konstrukcyjno - budowlanej-dla kieronika budowy. 5)Wykaz ( załacznik nr 3 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich pieciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oplat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaswiadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Kosztorys ofertowy za wykonanie robót remontowych sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego. 9. Wykaz wskaźników cenotwórczych do rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych zgodnie z załacznikiem nr 6 do SIWZ, 10. Wykaz tych części zamowienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy, złozony na druku stanowiącym załacznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. gwarancja - 20
- 3. termin - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 60 -967 Poznań, pokój 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 60 -967 Poznań, pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Przygotowanie pomieszczeń do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w CUS w Sochaczewie"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.