eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja pomieszczeń kwater internatowych w budynku wielorodzinnym - Poznań, ul. Firlika 11 A-D - zadanie PZ V09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Poznań: Modernizacja pomieszczeń kwater internatowych w budynku wielorodzinnym - Poznań, ul. Firlika 11 A-D - zadanie PZ V09
Numer ogłoszenia: 193068 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146024 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń kwater internatowych w budynku wielorodzinnym - Poznań, ul. Firlika 11 A-D - zadanie PZ V09.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest modernizacja pomieszczeń kwater internatowych w budynku wielorodzinnym przy ul. Firlika 11 A-D w Poznaniu. Modernizację należy przeprowadzić w dwóch etapach - po 2 klatki z dwutygodniową przerwą techniczną. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty budowlane: a) Naprawa ocieplenia połaci dachowej od strony wnętrza budynku; b) Częściowa wymiana okładzin ścian z płytek ceramicznych; c) Częściowa wymiana posadzek z płytek ceramicznych; d) Częściowa wymiana podłóg z paneli podłogowych AC IV grub. 8 mm; e) Częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami; f) Malowanie pomieszczeń internatowych (pokoje mieszkalne, łazienki, kuchnie, przedpokoje itp.). Malowanie korytarzy i klatek schodowych: - zabezpieczenie podłóg, balustrad i okien folią, - naprawa rys i pęknięć na ścianach i sufitach, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności, - szlifowanie mechaniczne powierzchni tynków, - zagruntowanie 1-krotne powierzchni tynków emulsją Atlas Uni-Grunt lub równoważną, - 2-krotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym oraz farbami emulsyjnymi ścian, w pastelowych kolorach uzgodnionych z Zamawiającym, - wyniesienie (w przypadku konieczności rozkręcenie) oraz po robotach, wniesienie (skręcenie) mebli znajdujących się w poszczególnych pomieszczeniach, - posprzątanie po robotach malarskich, w tym mycie drzwi, okien, stopni, podestów i mebli; g) Malowanie farbą olejną elementów metalowych. 2) Roboty instalacyjne: a) Demontaż i montaż armatury wodnej; b) Częściowa wymiana umywalek; c) Częściowa wymiana WC kompakt. 3) Roboty elektryczne: a) Częściowy demontaż osprzętu elektrycznego. 2. Szczegółowy zakres robót określa Opis przedmiotu zamówienia oraz pomocniczo Przedmiar robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3. Sposób realizacji zamówienia i warunki określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz wzór umowy, stanowiące załączniki nr 1 i nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORMAX Janusz Norkiewicz, ul. Południowa 33A, 62-005 Promnice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117551,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 499000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.