Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-13
Poznań: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2007 r. na obiekcie nr 24 Oborniki III
Numer ogłoszenia: 193073 - 2007; data zamieszczenia: 13.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, fax 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2007 r. na obiekcie nr 24 Oborniki III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracji podstawowych: - Rzeka Flinta - 2,000 km, - Struga Kaplińska - 4,700 km, - Kanał Kluczewski - 2,350 km, - Struga Młyńska - 2,900 km, - Rzeka Mogielnica - 4,100 km, - Rzeka Mogielnica Wschodnia - 3,700 km, - Rzeka Ostroroga - 16,150 km, - Kanał Parkowski - 6,900 km, - Rzeka Sama - 5,650 km, - Kanał Zaganka - 5,500 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: - wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty konserwacyjne rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych, - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawcy wykonali w/w roboty w okresie prowadzenia działalności lub wykonały je osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat, - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności i specjalizacji odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowi załącznik do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 6. Spełniają pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ofertę, 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 złożone na formularzu, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych lub Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów, 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, właściwego dla siedziby wykonawcy, o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, 7. Wykaz wykonanych przez wykonawców w okresie ostatnich pięciu lat robót konserwacyjnych rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych (doświadczenie zawodowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat (wg załącznika nr 3) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty, w tym wykonane dla zamawiającego, zostały wykonane należycie (referencje), 8. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami, 9. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak punkcie I.1 Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Jerzy Haufa - Kier.działu EUM - pok. 304, tel. (061)64-75-205, i Ryszard Szczechura - insp. ds. konserwacji - pok.302, tel. (061)64-75-234.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pokój nr 201 - sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich (z podziałem na 20 części)
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD.
- dostawa artykułów tekstylnych dla domów akademickich Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu - 3 części
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa pieczywa
- Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu SEP(L)-IR/SE, symulatorze FNPT II-IR/SE, do lic. ATPL(A) na okres 12 mies(części)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odtworzenie zbiornika wodnego w parku leśnym przy ulicy Morskiej w Darłowie
- Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach (...) Usługa polegająca na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany (...)
- Przebudowa dróg gminnych w msc. Jankówko i Gładysze oraz renowacja zbiornika małej retencji w msc. Karwiny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.