eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnicaRozbudowa i dobudowa sali wiejskiej w Brzozowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Lipnica: Rozbudowa i dobudowa sali wiejskiej w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 193092 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90269 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica, ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217080, faks 59 8218317.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i dobudowa sali wiejskiej w Brzozowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia Rozbudowa i dobudowa sali wiejskiej w Brzozowie 2. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki: Dodatek Nr 1do SIWZ- Projekt budowlany Dodatek Nr 2 do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dodatek Nr 3 do SIWZ- Przedmiary robót budowlanych Przedmiary robót są elementami pomocniczymi, wyliczenie ceny należy sporządzić na podstawie projektu budowlanego. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym a przedmiarem robót należy przyjąć do wyliczenia zakres prac koniecznych do wykonania zgodnie projektem budowlanym. - Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją projektową i SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, normy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od dnia odbioru bez uwag dla całego zakresu prac Rozliczenie końcowe nastąpi po wystawieniu faktury końcowej na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur, a zwłaszcza zasad prowadzenia rozliczeń związanych z realizacją Projektu w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013, operacja w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. UWAGA: Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych opisanym. Wszystkie urządzenia, układy i podzespoły technologiczne stosowane w niniejszym projekcie są przykładowymi. Stosując urządzenia równoważne Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. Przed zastosowaniem materiałów i urządzeń zamiennych przedstawić do akceptacji Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013, operacja w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • I. M. BUD Ireneusz Mruk, Ul. Mała Kolejowa 39, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201016,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164728,60

  • Oferta z najniższą ceną: 164728,60 / Oferta z najwyższą ceną: 200609,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.