Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Kraków: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 193135 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, fax 012 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Krakowskiego Centrum Rehabilitacji w Krakowie w/g pakietów od 1 do 8. Zakres zamówienia: zapotrzebowanie 24-miesięczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik do dostępnej na stronie internetowej zamawiającego (www.kcr.pl) specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w siedzibie zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 400PLN Pakiet nr 2 240PLN Pakiet nr 3 400PLN Pakiet nr 4 1200PLN Pakiet nr 5 300PLN Pakiet nr 6 nie wymagane Pakiet nr 7 200PLN Pakiet nr 8 200PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmującym swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. b. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1 b- składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 4. Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku musi być do niego dołączone, chyba że wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 5. W przypadku składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza go za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu, oraz informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, znajduje się w SIWZ dostępnej na stronie internetowej zamawiającego www.kcr.pl lub w siedzibie zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek 4 - sekretariat dyrekcji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek 4- sekretariat dyrekcji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednorazowy sprzęt medyczny - ogólny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawka 2ml op. x 100 szt skalowane co 0,1ml. op 100 strzykawka 5ml op x 100 szt skalowana co 0,2 ml op 600 strzykawka 10ml op. x100szt skalowana co 0,5 ml op 600 strzykawka 20ml op x 100 szt skalowana co 1ml op 300 strzykawka 50 ml szt 500 strzykawka 50 ml trzyczęściowa ze specjalnym skonstruowanym wąskim tłokiem, prostopadłym wycięciem na tłoku-dla pomp PERFUSOR szt10000 igła do iniekcji 05 x 25 op x 100szt op 10 igła do iniekcji 0,6 x25 opx 100szt op 10 igła do iniekcji 0,7 x 40 opx 100 szt op 200 igła do iniekcji 08,x40 op x 100 szt op 500 igła do iniekcji0,9 x 40 op x 100 szt op 150 igła do iniekcji 1,0 x 40 op x 100szt op 50 igła tępa do pobierania leków z flitrem 5 mikronów, 18G op x100szt op 800 kanka do odbytnicza szt 100 worki do zbiórki moczu 2 l szt 1500 jednorazowe kaczki męskie - wykonane z polietylenu szt 1500 korki do sond szt 500 strzykawka do insuliny op x 100 op 10 strzykawka jednorazowa 5 ml luer lock (nakręcana z gwintem) op x 100szt op 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki, zestawy do przetoczeń, kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik Foleya G-14 szt 300 cewnik Foleya G-16 szt 800 cewnik Foleya G-18 szt 800 cewnik Foleya G- 20 szt 600 cewnik tiemana G- 10 szt 20 cewnik tiemana G-12 szt 20 kaniule do wlewów dożylnych z samodomykającym się korkiem portu bocznego wykonane z biokompatybilnego poliuretanu ( opublikowane kliniczne badania potwierdzające biokompatybilność poliuretanu dołączone do oferty) rozmiar od 0,9 do 1,7 mm szt 8000 koreczki do wenflonów szt 2400 zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych szt 15.000 zestaw do przetaczania krwi szt 6000 zamknięty system dostępu naczyniowego, przeźroczysty bezigłowy z membraną sylikonową o przypływie 32 l/h szt 5000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawiczki , maski , czepki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki diagnostyczne lateksowe , uniwersalne pasujące na lewą i prawa dłoń, bezpudrowe powierzchnia lekko teksturowana rozmiar : S, L, M op x 100 szt op 400 diagnostyczne rękawice lateksowe przeznaczone do procedur wysokiego ryzyka, odporne na rozdarcia i przekłucia, bezpudrowe. powierzchnia lekko teksturowana op 20 Rękawiczki sterylne, wykonane lateksu kauczuku naturalnego,wykończony mankiet równomiernie rolowany, wzmocniony brzeg, kształt anatomiczny , zróżnicowany na prawą i lewą dłoń, bezpudrowe powierzchnia teksturowana roz. od 6,5 do 8,5 op. X 50 par op 400 maski chirurgiczne z trokami - zielone op. X 100 szt op 80 czepek chirurgiczny męski - furażerka szt 7000 czepek chirurgiczny damski na gumkę szt 7000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczny jednorazowy sprzęt med. - anestezjologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do żywienia pozajelitowegodo aparatu Infusomat ze specjalnym miejscem na kolec komory kroplowej i z silikonową wstawką o dł 145 cm szt 40 kranik trójdrożny z końcówką luer lock i wyczuwalnym indykatorem położenia kranika otwarty/zamkniety z drenem 25 cm średnica 2,0 x 4,1 szt 100 Przyrząd do aspiracji z filtrem bakteryjnym i zatyczką zatrzaskową szt 400 zestaw do znieczulenia zewnątrz oponowego 18 G: cewnik 0,45 x 85 mm filtr o objętości wypełnienia 0,45 ml, strzykawka lor luer 10 ml , igła zewnatrzoponowa 1,3 x 80 szt 2000 Autramatyczna igła podpajeczynówka 0,46 x 88 mm 26 G z prowadnicą szt 600 igła podpajęczynówka 0,50 x 88mm 25 G x 3 ½ szt 1500 igła podpajęczynówka 0,70 x 88mm 22G x 3 ½ szt 100 igła podpajęczynówka 0,50x120 mm 25 G x 4 ¾ szt 40 igła zewnatrzoponowa 1,3 x 80mm x 3 ¼ szt 40 filtr zewnatrzoponowy o objętości wypełnienia 0,45 ml szt 600 zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego i zwewnątrzoponowego 27 G x 125,5 mm szt 20 zestaw do drenażu ran z przesuwnym zaciskiem do drenów ,pojemność butli 300 ml długość drenu łączącego 123 cm szt 1000 zestaw do drenażu ran z przesuwnym zaciskiem do drenów ,pojemność butli 600 ml długość drenu łączącego 123 cm szt 1000 zestaw do drenażu ran z przesuwnym zaciskiem do drenów ,pojemność butli 150 ml długość drenu łączącego 123 cm szt 300 dreny Redona roz od 6 do 18 z perforacją 14 cm długość 50 cm szt 800 przedłużacz do pomp infuzyjnych 1,5 x 2,7 , dł 150 cm szt 1500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dreny , kaniule do odsysania, staplery skórne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do odsysania Yankauer bez drenu szt 2400 dren o zmiennym przekroju balonowy śr 7mm x 30 szt 5 system ewakuacji odsysanej treści płynnej - wkład workowy uszczelniany automatycznie po uruchomieniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kanister, wymiana wkładu bez konieczności odłączenia ssania , wyposażony w uchwyt do wygodnego demontażu wyposażony w filtr p. bakteryjny i zastawką zabezpieczającą źródło ssania przed zalaniem , pokrywa wyposażona tylko w jeden ssący króciec od pacjenta z możliwością jego zamknięcia po napełnieniu wkładu, szeroki port na pokrowiec do napełniania proszkiem żelującym, możliwość łatwego łączenia w tandem , mocny worek z poloefiny bez zawartości PCV szt 1800 dren łączący do ssania 7/2m - sterylny szt 1200 staplery skórne szt 700.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki intubacyjne , wąsy tlenowe, maski tlenowe itp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurka inkubacyjna z mankietem niskociśnieniowym pokryte substancją zwiększajaca poślizg z automatycznym zaworem w systemie uszczelniania z zakończeniem typu Murphy roz. 7,8,9 szt 100 rurka inkubacyjna niskociśnieniowa ,zbrojona , pokryta substancją zwiekszajaca poślizg, automatycznym Em w systemie uszczelniania z zakończeniem typu Murphy roz. 7,8,9 szt 30 wąsy tlenowe szt 100 maski tlenowe szt 100 sztuczny nos - dwumembranowy do zastosowania w tracheotomii i intubacji z drenem do podawania tlenu z samouszczelniającym się portem do odsysania , czysty biologicznie szt 50 Mechaniczny filtr oddechowy typu HEPA o sprawności filtrowania bakterii >/=99,99999% o objetości 52 ml - sterylny . nie przepuszczający cieczy przy ciśnieniach powyżej 60 cm słupa wody. szt 200 sonda żołądkowa sylikonowana z PCV szt 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły medyczne jednorazowego użytku : pokrowce , fartuchy, prześcieradła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuchy chirurgiczne sterylne - wiązane na troki roz, L szt 400 pokrowiec na przewody sterylne 16 x 200 szt 200 prześcieradła sterylne jednorazowe 140 x 200 szt 200 podkłady sterylne 90 x100 szt 100 taśma samoprzylepna w odcinkach do mocowania serwet lub kabli na powierzchni odłożeń 10 50 szt 200 fartuchy niesterylne roz. L szt 1000 prześcieradła w rolce perforowane szer 50 - 60 cm szt 200 pojedyncze prześcieradło foliowane 80 x 210 szt 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły medyczne - różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody EKG dla dorosłych szt 12.000 papier do EKG Apel 4 szt 50 zel do EKG 0,5 l szt 20 żel do ultradźwięków 0,5 l szt 100 żarówka do lampy SOLUX 375 W typ trzonka E40/41 szt 50 ostrza chirurgiczne nr 11, 15, 10, 20, 22, 24 op 150 kieliszki jednorazowe do lekarstw szt 2000 koce p. wstrząsowe aluminiowe szt 500 szpatułki drewniane szt 300 wieszaki do worków na mocz szt 30 koperty RTG 18 x 24 op 200 szt op 10 koperty RTG 35 x 43 op 200szt op 20 pojemniki na zużyte strzykawki 10 l - plastikowe szt 700 pojemniki na zużyte strzykawki 5L szt 250 pojemniki na zużyte igły 1 l szt 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont balkonów: os. Kościuszkowskie 11 w Krakowie
- Wymiana wodomierzy wody ciepłej: os. Kościuszkowskie 6, os. Niepodległości 8, 10 w Krakowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Termocykler, System obrazowania - zautomatyzowany cyfrowy mikroskop odwrócony, Czytnik spektrofotometryczny
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji dla modernizacji, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku basenowego z zapleczem oraz budynku administracyjnego KS Korona przy ul. Kalwaryjskiej w Krakowie.
- Usługa doradcza w celu analizy działalności i optymalizacji pracy szpitala (DFP.271.5.2025.KK)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drenów jednorazowego użytku do laparoskopu
- Dostawy mikrokuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do pomiaru poziomu hemoglobiny posiadanych przez Zamawiającego.
- ZP 4/25 Dostawa sprzętu medycznego, anestezjologicznego oraz kardiochirurgicznego j.u.
- Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Pieluchomajtki jednorazowego użytku dla dorosłych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.