Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Piła: Remont czterech pomieszczeń sanitarnych w pionie płn.-wsch. Szkoły Policji w Pile.
Numer ogłoszenia: 193139 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont czterech pomieszczeń sanitarnych w pionie płn.-wsch. Szkoły Policji w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont czterech pomieszczeń sanitarnych w pionie płn.-wsch. Szkoły Policji w Pile. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: I Roboty remontowe budowlane, w tym: malowanie farbą olejną ścian, rur, itp.; licowanie ścian płytkami - 290,20 m2 wykonanie posadzki z płytek GRES - 87,92 m2; wykonanie sufitu podwieszonego - 87,92 m2 II Roboty sanitarne: dostawa i montaż kabin typu: SANIPOL 4 kpl 10 kabin WC, 8 kabin natryskowych montaż wyposażenia sanitarnego natryski podtynkowe z brodzikiem 8 kpl, umywalki 14 szt., miska ustępowa wisząca z zestawem spłukującym podtynkowym 10 szt., pisuary 9 szt.) wymiana rur wod.-kan. III Roboty elektryczne, w tym: Oprawy wodoodporne do wbudowania w sufit z osłoną opalizowaną - 18 szt. Oprawy hermetyczne ścienne - 14 szt. Wymiana przewodów elektrycznych Ww przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1 Wizję lokalną; 2 Przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 8; 3 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ZAŁĄCZNIK NR 10; 4 Ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016; 5 Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych; 6 obowiązujące Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy; 7 użyte materiały powinny posiadać aktualne atesty bądź aprobaty techniczne - polskie lub europejskie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania. Dz.U. 2004, Nr 249, poz.2497
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł słownie: dwa tysiące złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy spełniają następujące wymagania: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury; podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych warunkach umowy; wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty odpowiadające zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; w chwili obecnej zatrudniają co najmniej 10 pracowników fizycznych branży budowlanej; na wykonane prace udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji. Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - ZAŁĄCZNIK nr 1 2. Pełnomocnictwo osób lub osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów lub innych dokumentów- ZAŁĄCZNIK NR 11. 3. Podpisane oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK nr 2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie Wykonawcy właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W zaświadczeniu tym należy umieścić informację na ilu pracowników opłacane jest ubezpieczenie. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót, oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. II. Dotyczy potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 3. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - ZAŁĄCZNIK NR 4. 3. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - ZAŁĄCZNIK NR 5. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ZAŁĄCZNIK NR 6. 5. Uprawnienia kierownika robót o specjalności ogólnobudowlanej. 6. Aktualne zaświadczenie kierownika robót o przynależności do właściwej rejonowo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. III. Dotyczy potwierdzenia przez wykonawcę zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. INNE: 1. Parafowane istotne warunki umowy - ZAŁĄCZNIK NR 7. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I ppkt. 4,5,6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile 64-920 Piła, Plac Staszica 7 Wydział Inwestycji i Remontów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Policji w Pile 64-920 Piła, Plac Staszica 7 Kancelaria Ogólna pok. 250..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja II
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja IV
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz przynależnych pomieszczeń (szatnia, sanitariaty, korytarz) w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
- Przyszłość dzieci w naszych rękach: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.