eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie instalacji LAN z niezależnym zasilaniem dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Lublin: Wykonanie instalacji LAN z niezależnym zasilaniem dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
Numer ogłoszenia: 193140 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji LAN z niezależnym zasilaniem dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji LAN z wydzielonym zasilaniem elektrycznym dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47, zgodnie z dokumentacją, w skład której wchodzi: 1. Projekt budowlano-wykonawczy - Okablowanie strukturalne z wydzieloną siecią zasilania w energię elektryczną dla Systemu Wspomagania Sal Rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47; 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3. Przedmiar robót; 4. BIOZ oraz innych robót niezbędnych do wykonania całości zamówienia KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Wartość zadania należy określić, sporządzając kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej w postaci jak niżej: LP PODSTAWA WYCENY OPIS JEDN.OBM.J.M ILOŚĆ CENA JEDNOSTKOWA WARTOŚĆ 1 - - - A B A x B Podstawą wykonania kosztorysu ofertowego jest dokumentacja projektowa zadania, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz odbyta wizja lokalna. Przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą do sporządzenia oferty przez Wykonawcę. Oferent zobowiązany jest do określenia w kosztorysach ofertowych precyzyjnych nazw materiałów. W przypadku nieokreślenia materiału lub określenia nieprecyzyjnego, tj. z zastosowaniem formy np. XXX, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru materiału. Zamawiający dopuszcza zwiększenie w/w zakresu robót o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Zamawiającego ( np. wynikające z analizy otrzymanej dokumentacji) - przed złożeniem ofert. Wynagrodzenie ostateczne za przedmiot umowy wynikać będzie z kosztorysu sporządzonego według obmiarów rzeczywiście wykonanych robót objętych kosztorysem ofertowym, potwierdzonych przez Zamawiającego i cen jednostkowych z oferty Wykonawcy zgodnie z kosztorysem ofertowym, ale nie przekroczy wartości wynikającej z kosztorysu ofertowego Wykonawcy . W swojej wycenie oferent nie uwzględnia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej, którą dostarcza Inwestor. Szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac budowlanych pokryje Wykonawca po uprzednim oszacowaniu szkód. Maksymalny termin wykonania zadania: 20 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. Gwarancja / rękojmia na wykonane prace - 3 lata na przedmiot zamówienia oraz minimum 20 - letnia gwarancja materiałowa producenta na instalację logiczną, potwierdzona odpowiednim certyfikatem.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 500,00zł. (słownie: pięćset zł. ) w terminie do dnia 5 listopada 2007r. 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. w postaci kopii gwarancji zapłaty wadium) dołączonego do oferty. 3. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe nr 17 1130 1206 0028 9102 8420 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca który: 1. posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia. 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba wymieniona w ofercie winna posiadać: - odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578), - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - dokumenty potwierdzające kwalifikacje do kierowania robotami w obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r., Nr 150, poz. 1579). Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie), Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.lublin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pok. nr 226.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pok. nr 226.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.