eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecUsługi z zakresu cięć sanitarnych oraz wycinki i nasadzeń drzew i krzewow na terenie miasta Zgorzelec, w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Zgorzelec: Usługi z zakresu cięć sanitarnych oraz wycinki i nasadzeń drzew i krzewow na terenie miasta Zgorzelec, w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 193178 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgorzelec.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu cięć sanitarnych oraz wycinki i nasadzeń drzew i krzewow na terenie miasta Zgorzelec, w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pracach pielęgnacyjnych przy drzewach i krzewach na terenie miasta Zgorzelec w 2008 roku. 2. W zakres usługi wchodzą wycinki, cięcia sanitarne i nasadzenia drzew i krzewów, zgodnie z wykazem: a) ul. Struga 25 - 25 A - skarpa - przycięcie gałęzi 3 szt.drzew (akacji) w obwodach: 200, 180, 110 cm, b) ul.Tuwima 8,10,12 od strony ul. Poniatowskiego - przycięcie gałęzi 2 szt. drzew w obwodach 80 i 110 cm, c) ul. Dzika teren obok nr 27 - przycięcie 2 sztuk drzew (wierzba) w obwodach 180 i 250cm, d) ul. Lubańska 27 A - 32 - przycięcie 2 sztuk drzew (wierzba) w obwodach 120 i 145cm, wycięcie 1 sztuki (topola) w obwodzie 60 cm, e) ul Broniewskiego 5 - 6 (drzewa na terenie podwórka) - przycięcie gałęzi 12 drzew w obwodach: 90, 70, 55, 95, 85, 80, 90, 90, 120, 65, 140, 60 cm, f) Aleja Ujazdowska (w pasie ruchu drogowego) - prace pielęgnacyjne 40 szt. drzew w obwodach: 160, 172, 207, 226, 168, 172, 158, 196, 157, 194, 178, 183, 226, 54, 151, 161, 187, 194, 283, 220, 256, 267, 293, 53, 280, 275, 280, 312, 316, 250, 258, 197, 264, 287, 304, 240, 258, 233, 204, 205. Usunięcie 7szt. drzew w obwodzie: 180, 183, 202, 284, 287, 300, 326 cm, g) ul. Traugutta (obok garaży) - przycięcie 2 sztuk drzew (topola) w obwodzie po 160 cm, h) ul. Norwida (prawa strona) - przycięcie gałęzi 20 sztuk drzew (w tym w rejonie budynku 1-6 wraz z usunięciem odrostów wcześniej usuniętych drzew) w obwodzie 60-80 cm, i) ul. Łużycka 21 - przycięcie gałęzi 2 szt. drzew przy budynku nr 21 w obwodzie 130 i 110 cm j) ul. Boh. II AWP (teren prowadzący do KPP) - przycięcie gałęzi 6 szt.drzew rosnących przy chodniku w obwodach 60-80 cm, k) ul. Powstańców Śląskich 8 - przycięcie gałęzi 2 szt. drzew (dąb) w obwodzie 360 i 38 0cm, l) teren parku im. Błachańca (bok zespołu boisk przy budynku Domu Kultury) - wycinka 19 szt. drzew (topola) wraz z karczowaniem (lub z frezowaniem) - obwody drzew: 219, 151, 245, 202, 256, 203, 194, 85, 232, 224, 115, 238, 233, 179, 201, 114, 210, 224, 251, ł) ul. Powstańców Śląskich - cięcia pielęgnacyjne 11 szt.drzew w obwodzie: 85, 215, 165, 170, 210, 260, 5 x80 cm, m) ul. Francuska - cięcia pielęgnacyjne 45 szt. drzew w obwodzie 9x250, 10x300, 26x180-190 cm, n) ul. Broniewskiego - cięcia pielęgnacyjne 20 szt.drzew w obwodzie 4x160, 16x90-100 cm, o) ul. Langiewicza 27-28 (droga wewnętrzna za pasażem) - przycięcie gałęzi 16 szt.drzew w obwodach:140,160, 3x240, 4x70-80, 7x90-100cm, p) ul. Tuwima (od ul. Karłowicza do dworca PKP) - przycięcie gałęzi 19 szt. drzew w obwodzie 7x85-90,12x50-60cm, r) ul.Łużycka (przejście podziemne) - przycięcie gałęzi 2 szt. drzew w obwodzie 90 i 260cm, s) ul. Wyspiańskiego - wycinka 24 sztuk drzew (topola) wraz z wykarczowaniem, o średnicach od 70-90cm, t) park im. Paderewskiego - uzupełnienie drzewostanu (nasadzenia): 20 sztuk - klon pospolity odm. Schwedlera, 12-14 5 sztuk - sorbaria jarzębolistna (tawlina jarzębolistna), 32 sztuki - suchodrzew chiński, 25 sztuk - forsycja odm. Maluch, 18 sztuk - winobluszcz pięciolistkowy odm. Murowa, 25 sztuk - tawuła Thunberga, 23 sztuk - pigwowiec japoński, 7 sztuk - śliwa wiśniowa odm. Purpurowa, 4 sztuki - rokitnik pospolity, 13 sztuk -dereń jadalny, 160 sztuk - porzeczka alpejska, 6 sztuk - parczelina trójlistkowa, 1 sztuka - ajlant gruczołkowaty, 2 sztuki - oliwnik wąskolistny, 116 sztuk - irga płożąca, u) Park II AWP - uzupełnienie drzewostanu (nasadzenia): 5 sztuk wierzb płaczących, 14-16 3 sztuk brzoza brodawkowata, 14-16 w) ul. Mickiewicza - uzupełnienie drzewostanu (nasadzenia): 12 szt. drzew gatunek głóg 10-12cm w odm. pauls scarlet., x) ul. Słowackiego - uzupełnienie drzewostanu (nasadzenia): 20 szt. drzew gatunek grab16-18 lub 14-16 odm. kolumnowa, y) ul. Wyspiańskiego - uzupełnienie drzewostanu (nasadzenia): 10 szt. drzew gatunek lipa w odmianie wąskokolumnowej 20-25. 3. Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje: a)Usunięcie posuszu z koron drzew. b)Usunięcie przewodników przeciążających koronę. c)Usunięcie odrostów przy odziomku. d)Korektę (przycięcie) koron drzew o ok. 20%. 4. Dodatkowe prace jakie Wykonawca jest zobowiązany wykonać w ramach nasadzeń: a) SADZENIE DRZEW - wyznaczenie miejsc sadzenia. - wykopanie dołów o wymiarach 1m x 0,7m i zalanie ich wodą. - zaprawienie dołów ziemią urodzajną żyzną lub kompostową. - posadzenie drzew w stanie bezlistnym o obwodzie pnia wskazanym w wykazie i koronie uformowanej, z bryłą korzeniową, z dowiezieniem oraz przycięciem koron i korzeni. Dla poszczególnych gatunków z doboru podano wymagany obwód pnia, osadzenie 3 palików oraz przywiązanie drzew 3 wiązadłami parcianymi. Drzeweka powinny być zabezpieczone osłonkami. Pale winny być okorowane, zaimpregnowane, o średnicy 8cm o wys. min. 2,5m. - podlanie i wykonanie misek o średnicy 1 m z pozostałej ziemi. b) SADZENIE KRZEWÓW. - wyznaczenie miejsc sadzenia. - wykopanie dołów o średnicy 0,3m x 0,3m i zalanie ich wodą. - zaprawienie dołów ziemią urodzajną, żyzną lub kompostową, - osadzenie krzewów liściastych w stanie bezlistnym o wysokości min. 0,5m z dowiezieniem oraz przycięcie koron i korzeni. - rozplantowanie pozostałej ziemi w skupinach. - podlanie krzewów. 5. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie konieczność podlewania. 6. Parametry drzew i krzewów przewidzianych do nasadzenia a) dostarczone rośliny powinny być zgodne z normą PN-R-67023, b) dostarczone rośliny właściwie oznaczone.powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy: - pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, - przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik, - system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, u roślin sadzonych z bryłą korzeniową, np. drzew i krzewów, bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona, - pędy korony u drzew i krzewów nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, np. u form kulistych, - pędy boczne korony drzew powinny być równomiernie rozmieszczone, - przewodnik powinien być praktycznie prosty, - blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowicie zarośnięte blizny na przewodniku w II wyborze, u form naturalnych drzew wady niedopuszczalne, c) wady niedopuszczalne: - silne uszkodzenia mechaniczne roślin, - odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, - martwice i pęknięcia kory, - uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, - dwupędowe korony drzew formy piennej, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - złe zrośnięte odmiany szczepionej z podkładką.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2500,- zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych.). 2 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy dot. w/w ustaleń będą podlegały - odpowiednio-nowym terminom. 3. Zgodnie z art.45 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wadium wnosi się przed upływem terminu skladania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z póź.zm./ 6. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania przetargowego na usługi z zakresu cięć sanitarnych oraz wycinki i nasadzeń drzew i krzewow na terenie miasta Zgorzelec w 2008 roku . Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu /wpłaty/ załączona do oferty. 8. Wadium zostanie zwrócone jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b/ który został wykluczony z postępowania, c/ którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego roztrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. Natomiast warunki określone w pkt. 2 i 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli potwierdzi spełnianie warunku. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spelniania warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) c) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) d) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześciej niz 3 miesiące przed upływem składania ofert. (§ 1 ust 1. pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) - Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a), c) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, za wyjątkiem dokumentu o którym mowa w pkt.2 , który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Wykazu osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia. Zamawiający za wystarczające uzna wykazanie dysponowania przez Wykonawcę minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje inspektora terenów zieleni lub chirurga pielęgniarza drzew oraz minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia minimum pilarza drzew ozdobnych 1 stopnia b) Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, ,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o wartości i charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie minimum 2 usług pielęgnacji zieleni miejskiej, polegających na wycince i cięciach sanitarnych oraz nasadzeniach drzew i krzewow o łącznej wartości minimum 50.000 zł brutto 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, posiadania niezbędnego potencjału finansowego, kadrowego, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.